![]() |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Å BTW hva gjør PS3 ringe sin programvare basert Renderer jeg skrånende få meg til å belive at Sony ville bruke Microsoft DirectX teknologi. brukes i PC og 360 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Its bruker OpenGL for spill utvikling
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| oh ok kult |
|
| |||
| |||
| crytek har brukt cryengine2 på konsollene og det gikk bedre enn forventet (kvaliteten på crysis på høye innstillinger). Jeg kjøre crysis på svært høyt på min PC, men høye innstillinger fortsatt ser sinnsykt bra, og ville bete noen spill motoren i grafikk og fysikk inkludert uvirkelig motor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brønnen dvs en overraskelse.
|
| |||
| |||
| Hva er så bra om crysis? |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Farcry 2 Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Ja det skal bli utrolig, noe av det nivået bs rettferdig og åpne endte miljø ... 50km2 å vandre rundt omkring Ikke gjort av Crytex som Far Cry og Crysis men Ubisoft denne tiden rundt Bare håper den optimalisert godt nok for min gamle stasjonære for å kjøre den! Edit: dette er spekulert krav hittil Sitat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg kan spille lydinngang greit men jeg kan ikke høre det live som det er inn | simulacrum | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 29 mai 2009 16:05 |
| Høre gjentatte klikk når jeg slår maskinen på | dayexday | General Hardware Chat | 7 | 23 oktober 2008 07:40 |
| Crysis: stridshode - det neste spillet i Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 okt 2008 11:47 |
| Hadde noen høre .. Om IBM? | jack100 | General Hardware Chat | 17 | 17 april 2008 21:19 |
| Ny høre | doomjeffs | Presenter deg selv her | 4 | 12 august 2007 04:31 |
| Thread Tools | |
| |