![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
|
|
| |||
| |||
| Oh BTW vad PS3 kallar sin programvarubaserad Renderer I cant sätta mig tror att Sony skulle använda Microsoft DirectX-teknik. som används i datorn och 360 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dess använder OpenGL för spel utveckling
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| oh ok cool |
|
| |||
| |||
| crytek har använt cryengine2 på konsoler och det gick bättre än väntat (kvalitet Häxkungens på höga inställningar). Jag kör Häxkungens på mycket högt på min dator men höga inställningar fortfarande ser vansinnigt bra och skulle betor något spel motorn i grafik och fysik inklusive overklig motorn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| väl thats en överraskning.
|
| |||
| |||
| Vad så bra om Häxkungens? |
|
| |||
| |||
|
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Farcry 2 Mitt System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Ja det kommer att bli fantastiskt, ingen av den nivån bs bara och öppna miljön ... 50km2 till runt Inte som Crytex gillar Far Cry eller Häxkungens men Ubisoft här gången Bara hoppas det optimerade bra för mitt gamla skrivbord för att köra den! Edit: detta är det spekulerats krav hittills Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |