![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys
gerne høre fra dig om hvad du synes er bedst til gaming ps3?, Xbox 360? , Wii? eller pc? vi har alle fire i vores hus, og mens xbox er fantastisk for online multiplayer, har et fantastisk udvalg af spil, har et stort grafik, og når sluttet op de vigtigste tv alle ønsker at spille solo, mano mano, eller to spiller online, Den Wii, har alle, der deltager i spil sammen og laver en smule øvelse, selvom grafikken er skidt, men det er rigtig sjovt PS3 har et par spil (indtil senere på året), og vi primært gøre to-afspiller, online er langsomt ved at blive bedre, men ikke så god som xbox endnu, vi ønsker at spille det mere, men på grund af manglen på spil vi dont men det har blueray der har vundet krigen i HD, og derefter den PC mit fav, det bruger til at have alle de nyeste og bedste spil, men nu er det de fattige forhold til konsoller? i stedet for alle eksklusive spil det brug for at få det nu får bivirkninger anden hånd i de fleste tilfælde er de nye konsoller forsøger at være skiver derinde egen ret? wots din fav maskine til at spille spil? Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min NES er min favorit
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC. CustomPc Issue 054 af de årsager:)
|
| |||
| |||
| ikke beder om retro konsoller m8, Thats en helt ny tråd i sin egen så dårligt tage det dit en 360 mand havaak godt på dig gazmondo Jeg er enig |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad sker der | Creyta | Indføre Yourself Her | 3 | 19 januar 2008 08:04 |
| Hvad er op alle | blando89 | Indføre Yourself Her | 11 | 1st Dec 2007 16:17 |
| Hvad sker der | pushtab812 | Indføre Yourself Her | 7 | 19 november 2007 14:49 |
| Hvad er op! | Ta1da | Indføre Yourself Her | 4 | 7 juli 2007 05:25 |
| Hvad er din bedste SEO tip? | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17 marts 2007 07:39 |
| Thread Tools | |
| |