![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei jätkät
haluaisin kuulla teiltä, mitä mieltä olet paras peli ps3?, xbox 360? , Wii? tai pc? meillä on kaikki neljä meidän talo ja vaikka xbox on suuri online multiplayer, on yllättävän paljon pelejä, on paljon kuvia, ja kun syötimme jopa tärkein tv jokainen haluaa pelata yksin, mano mano, tai kahden pelaajan online-tilassa, että Wii on kaikkien osallistu pelejä yhdessä ja teemme vähän liikuntaa, vaikka kuviot ovat roskaa, mutta se on hauskaa PS3 on muutamia pelejä (till myöhemmin tänä vuonna) ja pääasiassa tehdä kaksi pelaaja, online hitaasti paranee, mutta ei niin hyvä kuin xbox vielä haluamme soittaa sitä enemmän, mutta koska niillä ei ole pelejä me dont mutta se on blueray joka on voittanut sodan hd, ja sitten pc minun suosikkeihin, sen käyttö on kaikki uusimmat ja parhaat pelit, mutta nyt Onko se huono koskevien konsolit? sen sijaan, että kaikki yksinoikeudet pelejä sen käyttö saada nyt se saa niistä toisen käden useimmissa tapauksissa ovat uudet konsolit yrittää olla kpl siellä itsessään? wots teidän suosikkeihin kone pelien pelaamiseen? My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minun NES on suosikkini
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tietokoneeseen. CustomPc Issue 054 syistä:)
|
| |||
| |||
| ei kysyä Retrosinkki konsolit M8, thats koko uuden säikeen sen itse niin huonosti ottaa sen omalla a 360 miehen havaak hyvin tehty gazmondo Olen samaa mieltä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitä kuuluu | Creyta | Esittele itsesi Täällä | 3 | 19th Jan 2008 08:04 |
| Whats ylös kaikki | blando89 | Esittele itsesi Täällä | 11 | 1. joulukuu 2007 16:17 |
| Mitä kuuluu | pushtab812 | Esittele itsesi Täällä | 7 | 19. marraskuu 2007 14:49 |
| Whats up! | Ta1da | Esittele itsesi Täällä | 4 | 7. Jul 2007 05:25 |
| Whats paras SEO kärki? | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17th Mar 2007 07:39 |
| Thread Tools | |
| |