![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys
graag van u horen wat u denkt dat het beste is voor gaming ps3?, xbox 360? , wii? of PC? We hebben alle vier in ons huis, en terwijl de xbox is geweldig voor de online multiplayer, heeft een geweldig aanbod van games, heeft geweldige graphics, en aangesloten bij de belangrijkste tv iedereen wil spelen solo, mano mano, of twee spelers online de wii heeft iedereen deel te nemen aan spelletjes samen en doet een beetje oefening, maar de graphics zijn onzin, maar het is leuk de PS3 is een paar spelletjes (tot later dit jaar) en wij doen vooral twee-speler, online wordt langzaam beter, maar niet zo goed als xbox nog, wij willen spelen, maar meer vanwege het ontbreken van games we niet, maar het heeft blueray die heeft gewonnen, de oorlog in HD, en daarna de pct mijn fav, zij gebruiken om de nieuwste en beste spelletjes, maar nu is het de slechte relatie tot de consoles? in plaats van alle exclusieve games zij gebruiken om aan de slag nu ze krijgt tweede hand in de meeste gevallen zijn de nieuwe consoles probeert te zijn pc's in hun eigen gelijk? wots uw fav machine voor het spelen van games? Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mijn NES is mijn favoriete
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pc. CustomPc Issue 054, om de redenen:)
|
| |||
| |||
| geen vragen over retro consoles m8, dat is een hele nieuwe draad in haar zelfstandige zo ziek nemen je een 360 man havaak goed op je gazmondo Ik ben het eens |