![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei folkens
gjerne høre fra deg om hva du synes er best for spill ps3?, Xbox 360? , Wii? eller PC? Vi har alle fire i huset vårt mens Xbox er stor for online multiplayer, har et fantastisk utvalg av spill, har flott grafikk, og når koplet opp de viktigste tv alle ønsker å spille solo, mano mano, eller to spiller på Internett, på Wii, har alle som deltar i spillene sammen og gjør litt øvelse, men grafikken er søppel, men det er mye moro PS3 har noen spill (til senere i år) og vi hovedsakelig gjøre to spiller online sakte å bli bedre, men ikke så god som xbox ennå, vi ønsker å spille det mer, men på grunn av mangel på spill vi dont men det har blueray som har vunnet krigen i HD, og deretter PCen min fav, den bruker for å ha alle de nyeste og beste spill, men nå er det dårlig forhold til konsoller? i stedet for alle eksklusive spill bruker å få nå får dem andre hånden i de fleste tilfeller er de nye konsollene prøver å være stk i det selv? wots din fav maskinen for å spille spill? Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min NES er min favoritt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC. CustomPc Issue 054 for grunner:)
|
| |||
| |||
| ikke spør om retro konsoller m8, dvs en helt ny tråd i seg selv så syk ta det inn en 360 mann havaak godt på deg gazmondo Jeg godtar |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva skjer | Creyta | Presenter deg selv her | 3 | 19 januar 2008 08:04 |
| Whats opp alle | blando89 | Presenter deg selv her | 11 | 1 desember 2007 16:17 |
| Hva skjer | pushtab812 | Presenter deg selv her | 7 | 19 nov 2007 14:49 |
| Whats up! | Ta1da | Presenter deg selv her | 4 | 7 juli 2007 05:25 |
| Hva er din beste SEO tips? | Hybr! D | Web Design, hosting & SEO | 4 | 17 mars 2007 07:39 |
| Thread Tools | |
| |