![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej grabbar
vilja höra från dig om vad du tycker är bäst för spel PS3?, xbox 360? , wii? eller st? vi har alla fyra i vårt hus och medan Xbox är perfekt för online multiplayer, har ett fantastiskt utbud av spel, har en stor grafik, och när inkopplad upp de viktigaste tv alla vill spela solo, mano mano, eller två spelare online att Wii har alla som deltar i spel tillsammans och göra lite motion, även om grafiken är skräp, men det är väldigt roligt PS3 har några spel (förrän senare i år) och vi främst göra två spelare online långsamt bli bättre men inte lika bra som Xbox ännu, vi vill spela mer, men på grund av bristen på spel vi dont men det har blueray som vunnit kriget i hd, och sedan st mina favoriter, den använder för att få alla de senaste och bästa spel men nu är det de fattiga förhållande till konsoler? istället för alla exklusiva spel man välja för att få det nu blir dem andra hand i de flesta fall är de nya konsolerna försöker vara st i det själv? wots dina favoriter maskin för att spela spel? Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min NES är min favorit
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC. CustomPc Issue 054 av de skäl:)
|
| |||
| |||
| inte ber om retro-konsoler M8, thats en helt ny tråd i sin egen så sjuka ta ditt en 360 man havaak bra om du gazmondo Jag håller |