mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Strange halter anomalier

Reply

Thread Tools
Old 5 Marts 2008, 13:47
Donor-Gruppen

Jeg er ikke helt sikker på, hvad der skal attributten, hvad jeg ser til. Så her er historien fra begyndelsen, komplet med en liste over specs:

en af mine venner har denne bærbare pc:
gateway
Intel Celeron 2.2GHz eller deromkring
integreret RADEON Xpress 200m
1.5gigs af 667 MHz RAM
60gig harddisk, 5400 rpm
standard kollegium ultra hurtig kabel internet linje

hun var kørende World of Warcraft på det med stort set ingen problemer. meget lille forsinkelse. alt gik godt, indtil hun installeret den orange boks på hendes maskine. det for nogle underlige grund gøres WoW unplayable skyldes, hvad jeg vil beskrive som hikke i den forbindelse.

da det viste sig, at den orange boks skabte hendes problem, hun afinstalleret det såvel som damp, men problemet stadig fortsætter. hun har forsøgt at forbinde til internettet fra forskellige havne i denne dorm, og ingen forbindelse giver nogen forbedring.

helt ærligt jeg er forbløffet, hvad der kunne være årsag til problemet. Det er indlysende, at der er noget forskruet, da det var ok ét minut, og ikke bøde den næste.

alle spor?

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 6 marts 2008, 14:58
Donor-Gruppen

Har hun prøvet Systemgendannelse til mindst 3 dage før den hændelse først sted?
Old 6 marts 2008, 21:35
Donor-Gruppen

endnu ikke primært, fordi der på dette punkt er det virkelig en sidste udvej. resten af computeren fungerer fint, og sommetider halter fald, men kun en gang imellem. det er bare, at LAG var langt mindre mærkbar.

et system gendanne er efter, vi har forsøgt alt for at tvinge det til at arbejde. for alle vi kender det er bare den LAN-forbindelse, at vores skole tilbyder. der endnu mangler at blive set. mindst er det forår pause, så hun går hjem, og hun kan forsøge at se, om hendes maskine vil arbejde ok på en anden forbindelse.

Hvis det ikke virker, skal der være noget fysisk galt med den. fordi vi har stort set gjort et system genskabe ved at fjerne en af de eneste faktorer, der kunne har påvirket LAG spidser i første omgang: damp, og den orange box spil. vi gik igennem, og sluppet af alle filer.

vi selv defragged den darn ting for god foranstaltning. Jeg er begyndt at spekulere på, om en fysisk del af maskinen er mangel. men igen, det er stadig uvist. første, vi ønsker at fjerne internet fra at være en faktor, fordi vi ikke har været i stand til at gøre det endnu. blot at teste samme forbindelse fra en anden havn ikke vil tage sig af det med det samme.

det er bare at jeg begynder at løbe tør for ideer med hensyn til hvad man kunne gøre det. Er der noget, jeg glemte at tjekke?

:: frustration:
Old 6 marts 2008, 21:46
Donor-Gruppen

en LAN-forbindelse fra en skole?
Old 6 marts 2008, 21:51
Donor-Gruppen

godt ... for at præcisere, college campus. endnu mere konkret, et dorm room.
Old 6 marts 2008, 22:36
Donor-Gruppen

mest sandsynlige forbindelsen derefter gå til speedtest.net skærmaftrykket resultaterne og satte pic her.
Old 6 marts 2008, 23:01
Donor-Gruppen

Hvis du havde læst min OP, du gerne indse ... det er ikke min laptop. det er min vens. og nu, at du nævner det, det var en anden underlig ting vi har fundet. hun fortalte mig, gjorde en speedtest og det viste, at det var virkelig freaking god.
Old 7 marts 2008, 21:07
Donor-Gruppen

Jeg ved sin dine venner?
Old 7 marts 2008, 21:10
Donor-Gruppen

hvad jeg havde menes med det er ... Jeg kan ikke sende en pic hvis jeg ikke har den bærbare computer. og jeg er ude af kontakt med sagde ven, fordi det er forår pause, og de gik på et krydstogt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.