![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole ihan varma mitä attribuutin what I'm huolehtivat. Joten tässä on tarina alusta alkaen, täydellisen luettelon kanssa, jonka tiedot:
ystäväni on tämä kannettava tietokone: yhdyskäytävä Intel Celeron 2.2ghz tai niin integroitu RADEON Xpress 200m 1.5gigs on 667 MHz ram 60gig kovalevy, 5400 rpm standardin kollegiona ultranopeat kaapeli internet-linja hän oli käynnissä World of Warcraft sitä käytännössä mitään ongelmia. hyvin vähän viiveellä. kaikki oli hyvin, kunnes hän asentanut oranssi laatikko hänen koneensa. se on noin outoa syystä tehty WoW soimattomassa johtuu siitä, jota minä kutsuisin hiccups vuonna yhteyden. koska näytti siltä, että oranssi laatikko oli luoda hänen ongelma, hän uninstalled se sekä höyryä, mutta ongelma jatkuu. hän on yrittänyt Internet eri satamissa tässä Asuntola, eikä yhteys tarjoaa mitään parannuksia. Suoraan sanottuna olen hämmentynyt siitä, mitä saattaa aiheuttaa ongelman. se on selvää, että jotain on kumma, koska se oli ok minuutin, eikä sakon seuraavan. mitään johtolankoja? My System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| Onko hän yritti Järjestelmän palauttaminen vähintään 3 päivää ennen tapahtuman ensimmäisen kerran? |
|
| |||
| |||
| ei vielä lähinnä siksi, että tässä vaiheessa se on todellakin viimeinen keino. Lopun tietokoneen toimintoja vain kauniita ja joskus viive pienenee, mutta vain joskus. se johtuu vain siitä, että viive oli huomattavasti vähäisempi. järjestelmä palauttaa on sen jälkeen, kun olemme yrittäneet kaikkea pakottaa se toimi. kaikki me tiedämme, se on vain LAN-yhteys, että koulu tarjoaa. Se jää nähtäväksi. ainakin se kevään taukoa, jotta hän menee kotiin ja hän voi yrittää nähdä, jos hänen kone toimii ok on eri yhteydessä. jos tämä ei toimi, on oltava jotain fyysistä vikaa. koska olemme käytännössä tehneet järjestelmän palauttaminen poistamalla yksi ainoa tekijöitä, jotka voisivat olemme vaikuttaneet viive piikkarit on ensisijaisesti: höyrysauna, ja oranssi laatikko pelejä. Kävimme läpi ja pääsi eroon kaikista tiedostoista. edes defragged että darn asia hyvä toimenpide. Olen alkanut ihmetellä, jos fyysinen osa kone on epäonnistunut. mutta jälleen kerran, että jää nähtäväksi. ensimmäinen haluamme poistaa Internetissä on tekijä, koska emme ole voineet tehdä sitä vielä. yksinkertaisesti testaus Samassa yhteydessä eri satama ei aio huolehtia siitä heti. se johtuu vain siitä, että olen alkanut loppuvat ajatuksia siitä, mitä voisi tehdä sitä. Onko jotain että unohdin tarkistaa? :: turhautumista:: |
|
| |||
| |||
| LAN-yhteys kouluun? |
|
| |||
| |||
| hyvin ... selventää, college kampuksella. entistä tarkemmin, joka asuntolavaihtoehdot room. |
|
| |||
| |||
| todennäköisimmin yhteys ja siirry sitten speedtest.net ruudunkaappaus tulokset ja laita kuva täällä. |
|
| |||
| |||
| jos oli lukenut minun OP, voit ymmärtää ... se ei ole minun laptop. se on ystäväni. ja nyt, että olet maininnut sitä, että oli toinen outo asia löysimme. hän kertoi minulle teki speedtest ja se osoitti, että oli todella freaking hyvä. |
|
| |||
| |||
| Tiedän sen ystäviesi kanssa? |
|
| |||
| |||
| mitä olin tarkoittaa, että on ... En voi lähettää pic, jos minulla ei ole tietokonetta. ja olen poissa yhteyttä sanoi ystävä, koska se keväällä tauko, ja he lähtivät yhdessä risteily. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Strange. Dll-tiedosto | ThisIsMyName | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 9 | 21. Joulukuu 2008 12:23 |
| Strange koodi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 | bradleyjoes | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 7. Joulukuu 2008 12:50 |
| A Strange Registry Fix? | Haun | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 16. marraskuu 2008 14:01 |
| Strange Problem | samey44 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 7 | 6. Sep 2008 04:30 |
| Strange matriisi PC - please help | angloengland | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 22. marraskuu 2007 01:08 |
| Thread Tools | |
| |