vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Strange viive poikkeavuuksia

Reply

Thread Tools
Old 5 maaliskuu 2008, 13:47
Rahoittajien ryhmän

Default Strange viive poikkeavuuksia

En ole ihan varma mitä attribuutin what I'm huolehtivat. Joten tässä on tarina alusta alkaen, täydellisen luettelon kanssa, jonka tiedot:

ystäväni on tämä kannettava tietokone:
yhdyskäytävä
Intel Celeron 2.2ghz tai niin
integroitu RADEON Xpress 200m
1.5gigs on 667 MHz ram
60gig kovalevy, 5400 rpm
standardin kollegiona ultranopeat kaapeli internet-linja

hän oli käynnissä World of Warcraft sitä käytännössä mitään ongelmia. hyvin vähän viiveellä. kaikki oli hyvin, kunnes hän asentanut oranssi laatikko hänen koneensa. se on noin outoa syystä tehty WoW soimattomassa johtuu siitä, jota minä kutsuisin hiccups vuonna yhteyden.

koska näytti siltä, että oranssi laatikko oli luoda hänen ongelma, hän uninstalled se sekä höyryä, mutta ongelma jatkuu. hän on yrittänyt Internet eri satamissa tässä Asuntola, eikä yhteys tarjoaa mitään parannuksia.

Suoraan sanottuna olen hämmentynyt siitä, mitä saattaa aiheuttaa ongelman. se on selvää, että jotain on kumma, koska se oli ok minuutin, eikä sakon seuraavan.

mitään johtolankoja?

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 6 maaliskuu 2008, 14:58
Rahoittajien ryhmän

Onko hän yritti Järjestelmän palauttaminen vähintään 3 päivää ennen tapahtuman ensimmäisen kerran?
Old 6 maaliskuu 2008, 21:35
Rahoittajien ryhmän

ei vielä lähinnä siksi, että tässä vaiheessa se on todellakin viimeinen keino. Lopun tietokoneen toimintoja vain kauniita ja joskus viive pienenee, mutta vain joskus. se johtuu vain siitä, että viive oli huomattavasti vähäisempi.

järjestelmä palauttaa on sen jälkeen, kun olemme yrittäneet kaikkea pakottaa se toimi. kaikki me tiedämme, se on vain LAN-yhteys, että koulu tarjoaa. Se jää nähtäväksi. ainakin se kevään taukoa, jotta hän menee kotiin ja hän voi yrittää nähdä, jos hänen kone toimii ok on eri yhteydessä.

jos tämä ei toimi, on oltava jotain fyysistä vikaa. koska olemme käytännössä tehneet järjestelmän palauttaminen poistamalla yksi ainoa tekijöitä, jotka voisivat olemme vaikuttaneet viive piikkarit on ensisijaisesti: höyrysauna, ja oranssi laatikko pelejä. Kävimme läpi ja pääsi eroon kaikista tiedostoista.

edes defragged että darn asia hyvä toimenpide. Olen alkanut ihmetellä, jos fyysinen osa kone on epäonnistunut. mutta jälleen kerran, että jää nähtäväksi. ensimmäinen haluamme poistaa Internetissä on tekijä, koska emme ole voineet tehdä sitä vielä. yksinkertaisesti testaus Samassa yhteydessä eri satama ei aio huolehtia siitä heti.

se johtuu vain siitä, että olen alkanut loppuvat ajatuksia siitä, mitä voisi tehdä sitä. Onko jotain että unohdin tarkistaa?

:: turhautumista::
Old 6 maaliskuu 2008, 21:46
Rahoittajien ryhmän

LAN-yhteys kouluun?
Old 6 maaliskuu 2008, 21:51
Rahoittajien ryhmän

hyvin ... selventää, college kampuksella. entistä tarkemmin, joka asuntolavaihtoehdot room.
Old 6 maaliskuu 2008, 22:36
Rahoittajien ryhmän

todennäköisimmin yhteys ja siirry sitten speedtest.net ruudunkaappaus tulokset ja laita kuva täällä.
Old 6 maaliskuu 2008, 23:01
Rahoittajien ryhmän

jos oli lukenut minun OP, voit ymmärtää ... se ei ole minun laptop. se on ystäväni. ja nyt, että olet maininnut sitä, että oli toinen outo asia löysimme. hän kertoi minulle teki speedtest ja se osoitti, että oli todella freaking hyvä.
Old 7 maaliskuu 2008, 21:07
Rahoittajien ryhmän

Tiedän sen ystäviesi kanssa?
Old 7 maaliskuu 2008, 21:10
Rahoittajien ryhmän

mitä olin tarkoittaa, että on ... En voi lähettää pic, jos minulla ei ole tietokonetta. ja olen poissa yhteyttä sanoi ystävä, koska se keväällä tauko, ja he lähtivät yhdessä risteily.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Strange. Dll-tiedosto ThisIsMyName Virusten, vakoiluohjelmien & Security 9 21. Joulukuu 2008 12:23
Strange koodi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 bradleyjoes Digital Imaging & Tulostimet 1 7. Joulukuu 2008 12:50
A Strange Registry Fix? Haun Virusten, vakoiluohjelmien & Security 7 16. marraskuu 2008 14:01
Strange Problem samey44 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 7 6. Sep 2008 04:30
Strange matriisi PC - please help angloengland Graphics Cards & Näytöt 3 22. marraskuu 2007 01:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.