![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet precies weet wat te attribuut wat ik te zien is. Dus hier is het verhaal van het begin, compleet met een lijst van specificaties:
een vriend van mij heeft deze laptop: gateway Intel Celeron 2.2ghz of zo geïntegreerde Radeon Xpress 200m 1.5gigs van 667MHz ram 60gig harde schijf, 5400 rpm standaard college supersnelle kabel internet lijn Ze was actief world of warcraft op met vrijwel geen problemen. weinig vertraging. alles ging goed tot ze geïnstalleerd het oranje vak op haar computer. het voor sommige oneven reden gemaakt WoW onspeelbaar te wijten aan wat ik zou beschrijven als hik in de verbinding. omdat bleek dat de Orange Box was het maken van haar probleem, ze verwijderd alsook stoom, maar het probleem nog steeds aanhoudt. Ze heeft geprobeerd verbinding te maken met het internet vanuit verschillende havens in deze slaapzaal, en geen enkele verbinding biedt een verbetering. eerlijk gezegd ben ik verbijsterd over wat misschien het probleem veroorzaakt. het is duidelijk dat er iets is getikt, omdat het was ok een minuut, en niet goed de volgende. eventuele aanwijzingen? Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| Heeft ze geprobeerd System Restore aan ten minste 3 dagen voor het eerste incident zich voordeed? |
|
| |||
| |||
| nog niet, vooral omdat op dit punt is het echt een laatste redmiddel. de rest van de computer functioneert goed, en soms de achterstand af, maar slechts soms. het is gewoon dat de achterstand werd veel minder opvallend. een systeem te herstellen is na hebben we alles geprobeerd om hem in werken. voor alles wat we weten is het gewoon de LAN-verbinding die onze school biedt. dat nog te bezien. ten minste het voorjaar pauze zodat ze naar huis en ze kunnen proberen te kijken of haar computer werkt ok op een andere verbinding. als dat niet werkt, moet er fysiek iets mis mee is. omdat we vrijwel GEDAAN een systeem te herstellen door het verwijderen van een van de enige factoren die zouden kunnen hebben beïnvloed lag de pieken in de eerste plaats: stoom, en de Orange Box spellen. We gingen door en je ontdoen van alle bestanden. we zelfs defragged de darn ding voor een goede maatregel. Ik begin me af te vragen of een fysieke deel van de machine niet. maar nogmaals, dat nog te bezien. eerste willen we een einde maken aan de internetverbinding van een factor, omdat we niet hebben kunnen doen dat nog niet. gewoon testen dezelfde verbinding vanaf een andere poort niet zal zorgen voor het meteen. het is gewoon dat ik ben beginnen te lopen van de ideeën in termen van wat zou kunnen doen. Is er iets dat ik vergat te controleren? :: frustratie: |
|
| |||
| |||
| een LAN-verbinding van een school? |
|
| |||
| |||
| ... goed om te verduidelijken, hogeschool campus. zelfs meer in het bijzonder, een dorm room. |
|
| |||
| |||
| het meest waarschijnlijk de verbinding en ga vervolgens naar speedtest.net beeldschermafdruk de resultaten en zet de pic hier. |
|
| |||
| |||
| als je had gelezen mijn OP, je zou realiseren ... het is niet mijn laptop. het is mijn vriend. en nu dat je het noemen, dat was een ander raar ding we hebben gevonden. Ze vertelde me wel een speedtest en het bleek dat het was echt ontzettend goed. |
|
| |||
| |||
| Ik weet zijn je vrienden? |
|
| |||
| |||
| wat ik had bedoeld met dat is ... Ik kan niet achteraf een pic als ik niet over de laptop. en ik ben in contact met zei vriend omdat het voorjaar pauze en gingen ze op een cruise. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Strange. Dll bestand | ThisIsMyName | Virus, spyware & Security | 9 | 21 dec 2008 12:23 |
| Vreemde code !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 | bradleyjoes | Digital Imaging & Printers | 1 | 7 Dec 2008 12:50 |
| A Strange Registry Fix? | Haun | Virus, spyware & Security | 7 | 16 nov 2008 14:01 |
| Strange Problem | samey44 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 7 | 6e Sep 2008 04:30 |
| Strange matrix op PC - help | angloengland | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 22 nov 2007 01:08 |
| Thread Tools | |
| |