mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Stange lag anomalies

Reply

Thread Tools
Old 5te Mar 2008, 13:47
Donor Group

Default Stange lag anomalies

Jeg er ikke helt sikker på hva du skal attributt hva jeg får til. Så her er historien fra begynnelsen, med en liste med spesifikasjoner:

en venn av meg har denne laptop:
gateway
Intel Celeron 2.2GHz eller så
integrert RADEON Xpress 200m
1.5gigs 667 MHz RAM
60gig harddisk, 5400 rpm
standard college ultra rask kabel internett linje

hun kjører World of Warcraft på den med nesten ingen problemer. svært lite lag. Alt gikk bra inntil hun installert den oransje boksen på sin maskin. det for noen merkelig grunn gjort WoW UNPLAYABLE grunn til det jeg vil betegne som hiccups i den forbindelse.

siden det ble vist at den oransje boksen ble skape hennes problem, hun har avinstallert den og damp, men problemet vedvarer. Hun har prøvd å koble til internett fra forskjellige havner i denne dorm, og ingen tilkobling tilbyr noen forbedringer.

helt ærlig jeg baffled på hva som kan være årsaken til problemet. Det er tydelig at noe er screwy siden det var ok ett minutt, og ikke fine neste.

noen hint?

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 6 mars 2008, 14:58
Donor Group

Har hun prøvd Systemgjenoppretting til minst 3 dager før hendelsen først oppstod?
Old 6 mars 2008, 21:35
Donor Group

ikke hovedsakelig fordi på dette punkt er det faktisk en siste utvei. resten av maskinen fungerer helt fint, og noen ganger er sommel nedgang, men bare noen ganger. det er bare at lag var langt mindre merkbare.

et systemgjenopprettingspunkt er etter at vi har prøvd alt for å tvinge den til å fungere. for alt vi vet det er bare LAN-tilkobling som skolen tilbyr. det gjenstår å se. minst er det spring break så hun kommer hjem og hun kan prøve å se om hun vil maskinen fungerer ok på en annen tilkobling.

Hvis det ikke fungerer, det må være noe fysisk galt med den. fordi vi har nesten gjort en systemgjenopprettingspunkt ved å fjerne en av de eneste faktorer som kan har påvirket lag toppene i første omgang: damp, og den oransje boksen spill. Vi gikk igjennom og fikk kvitt alle filer.

vi selv defragged det darn ting for godt mål. Jeg begynner å lure på om en fysisk del av maskinen ikke. men igjen, det gjenstår å se. første ønsker vi å eliminere internett fra å være en faktor, fordi vi ikke klarer å gjøre det ennå. bare tester samme tilkobling fra en annen port, er ikke til å ta seg av det straks.

det er bare at jeg begynner å gå tom for ideer i forhold til hva som gjør det. Er det noe at jeg glemte å sjekke?

:: frustrert::
Old 6 mars 2008, 21:46
Donor Group

LAN-tilkobling fra en skole?
Old 6 mars 2008, 21:51
Donor Group

vel ... å avklare, universitetsområde. enda mer spesifikt, en dorm room.
Old 6 mars 2008, 22:36
Donor Group

mest sannsynlig tilkoblingen så gå til speedtest.net skjermbilde resultatene og sette bilde her.
Old 6 mars 2008, 23:01
Donor Group

hvis du hadde lest mitt OP, du skjønner ... det er ikke min bærbare. det er min venn. og nå som du nevner det, det var en merkelig ting vi fant. Hun fortalte meg gjorde en speedtest og det viste at det var virkelig freaking bra.
Old 7 mars 2008, 21:07
Donor Group

Jeg vet hva vennene dine?
Old 7 mars 2008, 21:10
Donor Group

hva jeg hadde ment med det er ... Jeg kan ikke legge inn et bilde hvis jeg ikke har laptop. og jeg er ute av kontakt med sa venn fordi det er spring break, og de gikk på et cruise.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Stange. Dll fil ThisIsMyName Virus, spionprogrammer og sikkerhet 9 21 desember 2008 12:23
Stange koden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 bradleyjoes Digital Imaging & Skrivere 1 7 desember 2008 12:50
En Stange Registry Fix? Haun Virus, spionprogrammer og sikkerhet 7 16 nov 2008 14:01
Stange Problem samey44 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 7 6te sep 2008 04:30
Stange matrise på PC - kan du hjelpe angloengland Kabinetter & Skjermer 3 22 nov 2007 01:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.