![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt jeg lige installeret Heroes af magt og Magic 3, fordi jeg ikke har spillet det i en evighed, og jeg fik denne fejl, samtidig med at installere: ![]() Hmm, jeg håber, at det ikke er for træg Mit system: Første OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| forsøge at fortsætte mabye det fik forvirret eller noget se om det bliver træg
| |||
| |||
| Yea, jeg gjorde bare fortsætte og så er det fint, jeg tror, at det var uklart, fordi RAM var 2GB ikke 2048MB så det tænkte som 2 er mindre end 32 er det ikke nok. |
|
| |||
| |||
| lol |
|
| |||
| |||
| de er temmelig dumme |
|
| |||
| |||
| LOL ![]() forsøge degradering din hukommelse til 32MB at spille spillet af den måde gjorde det rigtig trægt? |
|
| |||
| |||
| That's awesome. Gamle spil ... suk. Jeg tror, jeg vil gå geninstallere AOE2 eller wolf3d nu. Aldrig spillede helte af magt og magi ... nogen af dem. |
|
| |||
| |||
| Wolf3D var en stor omgang, da den kom ud. AOE2 var sjovt også. Jeg foretrak adventure spil a la Indiana Jones: skæbne Atlantis, dag i den fangarm, abe ø osv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Computere er det dummeste væsener på jorden. cant forstå "gør det" og "dette er større end denne" undertiden
|
| |||
| |||
| Måske 32MB var sjældne disse dage. Jeg elsker den gamle SIM City's og Civilization spil var de klassikere |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad har disse Windows Fejlmeddelelser Mean? | Bubba | General Software Chat | 3 | 19 februar 2009 13:11 |
| Række fejlmeddelelser | teenee23 | Windows-operativsystemer | 5 | 2 januar 2009 13:17 |
| OHHH dyrt! php hjælpe venligst fejlmeddelelser | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 15 marts 2008 08:58 |
| Hvordan kan du udskrive fejlmeddelelser? | MsSparkie | Windows-operativsystemer | 3 | 1 marts 2008 20:34 |
| Hjælp venligst med IE7 & Firefox fejlmeddelelser | Kazlane | Webbrowsere & FTP Klienter | 6 | 20 januar 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |