![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik net geïnstalleerd Heroes of Might and Magic 3 want ik heb niet gespeeld in leeftijden, en ik heb deze fout tijdens het installeren: ![]() Hmm, ik hoop dat het niet al te traag Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer voortdurende mabye zij raakt verward of iets zien als het trage
| |||
| |||
| Ja, ik deed gewoon verder en het is fijn, ik denk dat het was in de war omdat de 2GB RAM was niet 2048MB, zodat hij als 2 is kleiner dan 32 is het niet genoeg. |
|
| |||
| |||
| lol |
|
| |||
| |||
| ze zijn nogal dom |
|
| |||
| |||
| LoL ![]() Probeer een lagere uw geheugen op 32MB om het spel te spelen door de manier deed het echt traag? |
|
| |||
| |||
| Dat is geweldig. Oude spellen ... zucht. Ik denk dat ik ga opnieuw AOE2 of wolf3d nu. Nooit gespeeld helden of Might and Magic ... een van hen. |
|
| |||
| |||
| Wolf3D was een geweldig spel toen het uitkwam. AOE2 was leuk ook. Ik voorkeur adventure games a la Indiana Jones: lot van Atlantis, dag van de voelhoorn, Monkey Island, enz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Computers zijn de domste wezens op deze planeet. cant begrijpen "doen" en "dit is groter dan dit" soms
|
| |||
| |||
| Misschien 32MB was zeldzaam deze dagen. Ik hou van de oude SIM-City's Civilization games en ze waren de klassiekers |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat betekenen deze Windows Foutmeldingen Mean? | Bubba | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 19 feb 2009 13:11 |
| Serie van foutberichten | teenee23 | Windows besturingssystemen | 5 | De 2 januari 2009 13:17 |
| Ohhh BESTE! php help alstublieft foutberichten | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 15 mrt 2008 08:58 |
| Hoe kunt u uitprinten foutmeldingen? | MsSparkie | Windows besturingssystemen | 3 | De 1 maart 2008 20:34 |
| Help aub met IE7 & Firefox foutberichten | Kazlane | Web Browsers & FTP Clients | 6 | 20 Jan 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |