![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vel jeg nettopp installert Heroes of Kunne og Magic 3 fordi jeg ikke har spilt det i alder, og jeg fikk denne feilen mens installering:
![]() Hmm, håper jeg det ikke er for svak
Min System: Først OC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
prøver fortsatt mabye det fikk forvirret eller noe å se om det blir svak
|
|||
|
|||
|
Det stemmer, jeg skulle bare fortsette, og det er fint, jeg tror det var forvirret fordi RAM ble 2GB ikke 2048MB så det syntes som 2 er mindre enn 32 er det ikke nok.
|
|
|
|||
|
|||
|
lol
|
|
|
|||
|
|||
|
de er ganske dum
|
|
|
|||
|
|||
|
Lol
![]() prøv downgrading hukommelsen til 32MB spillet for øvrig gjorde det virkelig bli svak?
|
|
|
|||
|
|||
|
Det er fantastisk. Gamle spill ... sukk. Jeg tror jeg vil gå gjeninstallerer AOE2 eller wolf3d nå. Aldri spilt helter av kan og magi ... noen av dem.
|
|
|
|||
|
|||
|
Wolf3D var et bra spill når den kom ut. AOE2 var moro også. Jeg foretrekker eventyr spill a la Indiana Jones: fate of Atlantis, dagen i tentakkel, monkey island, etc.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Datamaskiner er stupidest vesener på planeten. cant forstå "gjøre dette" og "dette er større enn denne" noen ganger
|
|
|||
|
|||
|
Kanskje 32MB var sjeldne disse dager. Jeg elsker det gamle SIM City og Civilization spillene var classics
|