![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja Jag har just installerat Heroes of Might och Magic 3 eftersom jag inte har spelat det i åldrar, och jag fick detta fel medan installation: ![]() hmm, jag hoppas det är inte så trög Mitt System: Första OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| försöka fortsätta mabye fick ihop eller nåt se om det blir trög
| |||
| |||
| Ja, jag gjorde bara fortsätta och det är bra, jag tror det var förvirrad eftersom RAM var 2GB inte 2048MB så det tänkt som 2 är mindre än 32 är det inte tillräckligt. |
|
| |||
| |||
| lol |
|
| |||
| |||
| de är ganska dumt |
|
| |||
| |||
| LOL ![]() Försök nedklassificering minnet till 32 MB för att spela spelet genom det sätt gjorde det verkligen lära trög? |
|
| |||
| |||
| That's awesome. Gamla spel ... suck. Jag tror jag ska gå installera AOE2 eller wolf3d nu. Aldrig spelat hjältar kan och magi ... någon av dem. |
|
| |||
| |||
| Wolf3D var ett jättebra spel när det kom ut. AOE2 var kul också. Jag föredrog äventyr spel a la Indiana Jones: öde Atlantis, dagen i FÅNGSTARM, monkey island, etc. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Datorer är de dummaste varelser på jorden. skränande förstå "göra det" och "det här är större än så" ibland
|
| |||
| |||
| Kanske 32MB sällan dessa dagar. Jag älskar det gamla SIM-City och Civilization spel de klassikerna |