![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hey gutter, jeg har en tech dilemma var jeg håber nogen kan hjælpe med.
Jeg forsøger at køre min xbox 360 via min PC skærm (acer x223w). ligesom mange nyere LCD skærme, denne ene har 2 indgange på bagsiden (en DVI og en vga). Xbox er tilsluttet VGA-indgang (som jeg har konverter til en anden DVI for at oprette forbindelse til mit HDMI> DVI-kabel). Jeg har også tilsluttet den oprindelige RCA lyd kabler gennem en RCA> minijackstik konverter til selve pc'en til at køre lyd via computeren (denne del værker fine). mit problem synes at være i at skifte mellem de 2 indgange. Jeg forsøgte at skifte fra digital til analog (du er nødt til at gøre det gennem en menu i stedet for en bekvem knappen og skærmens manual overlader meget til fantasien), men jeg fik ikke noget signal, og det hurtigt skiftede tilbage til det digitale signal (I ' har selv forsøgt at konvertere min HDMI> DVI-kabel til vga og forbinder den måde tænker det nødvendige et VGA signal, men det hjalp ikke). Er der nogen ved, hvordan jeg kan skifte mellem de 2 indgange uden at skulle bruge en KVM (som den billigste, jeg har konstateret, er $ 70, og jeg kan ikke råd til det lige nu)? |
|
|
|||
|
|||
|
Tja det afhænger af en række faktorer ..... Jeg har selv samme setup som dig.
Et meget vigtigt det er tage højde ville være monitorer kapaciteter ... Har du checket, at det kan skifte mellem input convieniently? Også har du fik de 360 om, når du forsøger at skifte til den fra din pc? Hvis du ikke har held med at .. prøv blot at tilslutte din 360 i og forsøger det uden PC på .... fordi et flertal af overvåger automatisk skifte til den primære indgang .... Så prøv med kun 360 i, så hvis det virker ... slå din pc på og forsøge at skifte fra 360 til pc .... Du bør ikke være nødvendigt at købe en KVM hvis din skærm understøtter både DVI og VGA-forbindelser. Prøv disse ting og komme tilbage til mig. |