vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Switching välillä 360 ja PC käyttäen samaa valvoa.

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 15:12
Uusi Jäsen

Default Switching välillä 360 ja PC käyttäen samaa valvoa.

Hei kaverit, minulla on tech pulmallinen Toivoin, että joku voi auttaa.

Yritän ajaa minun xbox 360 kautta minun pc valvoa (acer x223w). kuten monet uudempi lcd monitorit, tässä on 2 panoksina takaisin (yksi DVI-ja yksi vga). Xbox on kytketty VGA-tulo (jonka olen muuntimen toiseen DVI jotta kytkeytyä minun HDMI> DVI-kaapeli). Olen myös kytkenyt alkuperäinen rca ääni kaapeleiden kautta rca> miniliittimen muuntimen että pc itse suorittaa äänen kautta tietokoneeseen (tämä osa works fine). minun ongelmani näyttää olevan siirtymisessä välillä 2 panoksia. Yritin vaihtaa digitaalisen analogisten (sinun on tehtävä se kautta valikon sijasta kätevä painiketta ja monitorin manuaalista paljon mielikuvitusta), mutta minulla ei ole signaali ja sitä nopeasti palauttaa digitaalisen signaalin (i ' Olen jopa yrittänyt muuntaa minun HDMI> DVI-johto on vga ja yhdyslinjat Näin ajattelu panosta tarvitaan vga-signaalia, mutta ei ole apua). ei kukaan tiedä, miten voin vaihtaa 2 tuotantopanosten ilman käyttää KVM (kuten halvin minun havaitsemiimme on $ 70 ja minulla ei ole varaa sitä juuri nyt)?
Old 8 kesäkuu 2009, 17:27
Jäsen

Default Switching välillä 360 ja PC käyttäen samaa valvoa.

No se riippuu monista tekijöistä ..... Itse olen samaa setup kuin sinä.

Yksi erittäin tärkeä tämä on otettava huomioon olisi valvoo valmiuksia ... olet tarkistanut, että se voi siirtyä panosten convieniently?

Lisäksi sinulla on 360, kun yrität vaihtaa se tietokoneesta?

Jos sinulla ei ole onnea, että .. yrittää vain tapittamalla teidän 360 ja yrittää sen ilman pc käsiteltäväksi .... koska enemmistö seuraa automaattisesti ensisijaisen panos ....

Joten yritä ainoastaan 360, sitten jos se toimii ... käännä kpl ja yrittää vaihtaa 360 kpl ....

Sinun ei tarvitse ostaa KVM jos näyttösi tukee sekä DVI-ja VGA-liitäntöjä.
Kokeile näistä asioista ja saada takaisin minulle.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Virran katkaiseminen Windows XP Professional jon Windows-käyttöjärjestelmät 1 22 lokakuu 2009 20:22
Vaihdanko Linux? Mikä Distribution? Cadwin Linux & Alternative OS 6 16. Maaliskuu 2009 14:53
Switching grafiikkasovitinta ... SHEPH3RD Graphics Cards & Näytöt 1 16. Jan 2008 16:44
Tietokone Pitää sammuttaminen bluevin123 Windows-käyttöjärjestelmät 8 25. lokakuu 2007 07:03
Vaihtaminen eri tarjoajien mrdaveyk Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 22. lokakuu 2007 07:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.