mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Schakelen tussen 360 en PC met dezelfde monitor.

Reply

Thread Tools
Old 8 jun 2009, 15:12
Nieuw Lid Fractie

Default Schakelen tussen 360 en PC met dezelfde monitor.

He jongens, ik heb een tech verlegenheid Ik hoopte dat iemand kan helpen.

I'm trying to run mijn xbox 360 via mijn pc monitor (acer x223w). net als veel nieuwere lcd-monitoren, deze heeft 2 ingangen in de rug (een dvi en een vga). de Xbox is aangesloten op de VGA-ingang (die heb ik nog een DVI-converter aan om verbinding te maken met mijn HDMI-> DVI-kabel). Ik ben ook aangesloten de oorspronkelijke geluid RCA kabels via een rca> mini-converter aan op de pc zelf te draaien geluid via de computer (dit deel werkt prima). mijn probleem lijkt te zijn in het schakelen tussen de 2 ingangen. Ik heb geprobeerd om over te schakelen van digitaal naar analoog (u hoeft te doen via een menu in plaats van een handige knop en de monitor de handleiding laat veel aan de verbeelding over), maar ik heb geen signaal en snel weer naar het digitale signaal (i ' heb zelfs geprobeerd mijn converteren HDMI> DVI-naar-VGA-kabel en de aansluiting op die manier, denken de input nodig een VGA signaal, maar dat hielp niet). Weet iemand hoe ik kan schakelen tussen de 2 ingangen, zonder gebruik te maken van een KVM (als de goedkoopste die ik heb gevonden is $ 70 en ik kan het zich niet veroorloven het nu)?
Old 8 jun 2009, 17:27
Lid Fractie

Default Schakelen tussen 360 en PC met dezelfde monitor.

Nou dit is afhankelijk van een aantal factoren ..... Ik heb dezelfde setup als jij.

Een zeer belangrijk is, is dit er rekening zou worden de monitoren vermogens ... heb je gecontroleerd dat het schakelen tussen ingangen gunstige?

Ook heb je de 360 op wanneer u probeert over te schakelen op uit uw pc?

Als u geen geluk met die .. probeer gewoon inpluggen je 360 in en proberen het zonder de pc op .... want een meerderheid van monitoren automatisch overschakelen naar de primaire input ....

Dus proberen met alleen de 360 in, dan als dat werkt ... sla uw pc op en probeer het en schakelen van 360 tot pct ....

U dient niet te koop een KVM als uw monitor ondersteunt zowel DVI-en VGA-aansluitingen.
Probeer die dingen en weer terug naar mij.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.