![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg har en tech quandary var jeg håper noen kan hjelpe med. Jeg prøver å kjøre min xbox 360 gjennom min pc skjerm (Acer x223w). som mange nyere LCD-skjermer, denne har 2 innganger på baksiden (én DVI og VGA). Xbox er koblet til VGA-inngang (som jeg har omformer til et annet DVI for å koble til min HDMI> DVI-kabel). Jeg koblet den opprinnelige RCA lyd kabler gjennom en RCA> minijack omformer til PC seg til å kjøre lyd gjennom datamaskinen (denne delen fungerer bra). mitt problem synes å være i veksling mellom 2 innganger. Jeg prøvde å bytte fra digital til analog (du må gjøre det gjennom en meny i stedet for en praktisk knapp og skjermens manuell overlater mye til fantasien), men jeg fikk ikke noe signal, og det raskt slått tilbake til det digitale signalet (i ' har selv forsøkt å konvertere min HDMI> DVI kabel til VGA og koble den måten, tenkning inntastingsfeltet trengs en VGA-signal, men det hjalp ikke). Vet noen hvordan jeg kan skifte mellom 2 innganger uten å måtte bruke en KVM (som den billigste jeg har funnet er $ 70, og jeg kan ikke tillate det nå)? |
|
| |||
| |||
| Vel dette er avhengig av en rekke faktorer ..... jeg selv har samme oppsett som deg. En svært viktig dette er tatt hensyn ville være overvåker evner ... har du sjekket at den kan skifte mellom inngangene convieniently? Har også du fikk 360 når du prøver å bytte til den fra din PC? Hvis du ikke har lykken med det .. prøv bare å plugge inn 360 i og prøvde det uten PC på .... fordi et flertall av overvåker automatisk skifte til den primære inngangen .... Så prøv med bare 360 i, og om det fungerer ... slå PCen av og prøve og bytte fra 360 til PC .... Du bør ikke trenger å kjøpe en KVM om skjermen støtter både DVI og VGA-tilkoblinger. Prøv disse tingene og komme tilbake til meg. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slå av Windows XP Professional | jon | Windows-operativsystemer | 1 | 22 oktober 2009 20:22 |
| Bytte til Linux? Hvilken distribusjon? | Cadwin | Linux og alternative OS | 6 | 16 mars 2009 14:53 |
| Bytte grafikkort ... | SHEPH3RD | Kabinetter & Skjermer | 1 | 16 januar 2008 16:44 |
| Computer Holder Slå av | bluevin123 | Windows-operativsystemer | 8 | 25 oktober 2007 07:03 |
| Slå ulike leverandører | mrdaveyk | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 22 oktober 2007 07:40 |
| Thread Tools | |
| |