![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg er faktisk planlægger at købe et rat til at spille GTR .En ven sagde jeg ikke skulle bruge mindre end 150 € (i pund?), Og at akilleshæl var pedaler ikke den dybe tallerken selv ... lyder som det gav mening. Jeg er også undrende, hvis min systemwould behovet for en opgradering. Halvandet år siden jeg købte min pc i Aldi, og det eneste, der er blevet ændret hidtil har lagt en anden Gb RAM til det ... Jeg har et Gforce 6100 n Force 404, en Athlon (tm) 64x2 3800 +2 GHertz. Hvad ville du anbefale? Nogen af jer spiller det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MINDSTEKRAV: System: 1.2 GHz P3 eller tilsvarende RAM: 384 MB Video Hukommelse: 32 MB harddiskplads: 1024 MB Andre: Keyboard og Mouse
| |||
| |||
| £ 120 lyder lidt langt til rattet, hvis din går til at spille bare 1 omgang med det. som for computeren hvad grafikkort ru bruger? hvis dens interne grafik få et grafikkort:), dette spil synes slags gammel så en GeForce 8400gs eller 8600gt ville gøre dig godt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra ser det, i henhold til kravene Dave indsendt, bør det være ok, det eneste problem kan være med grafikkortet, hvis den er integreret, men du kan få en rimelig god kortet for omkring £ 50, som vil være fint.
| |||
| |||
| Ja, mit grafikkort er en integreret en. Tak for alle svarene. |