![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, Olen todella aikoo ostaa ohjauspyörä pelata GTR .Ystäväni sanoi, että ei pitäisi käyttää alle 150 € (puntina?) Ja että akilleenkantapää olivat polkimet ei pyörän itse ... kuulostaa se on mielessä. Olen myös ihmettelevät, jos systemwould tarvitse päivittää. Yksi ja puoli vuotta sitten ostin minun pc on ALDI ja ainoa asia, joka on muutettu sofar on ottaa toisin Gb RAM sen ... Minulla on Gforce 6100 n Force 404, joka on Athlon (tm) 64x2 3800 +2 GHertz. Mitä te suosittelette? Jokainen teistä pelaa tätä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VÄHIMMÄISVAATIMUKSET: System: 1.2 GHz P3 tai vastaava RAM: 384 MB Video Memory: 32 MB Hard Drive Space: 1024 MB muut: Näppäimistö ja hiiri
| |||
| |||
| £ 120 kuulostaa hieman paljon on ohjauspyörä, jos aiomme pelata vain 1 pelin kanssa. kuten tietokoneen, mikä näytönohjain ru käytät? jos sen sisäinen grafiikka GET A GRAPHICS CARD:), tämä peli näyttää sellaisia vanhoja joten GeForce 8400gs tai 8600gt olisi teille onnea. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siitä näyttää sitä, vaatimusten mukaisesti Dave lähetetty, se on ok, ainoa ongelma saattaa olla grafiikkakorttiin, jos se on integroitu, mutta voit saada melko hyvän kortin noin £ 50, joka on kunnossa.
| |||
| |||
| Kyllä, minun näytönohjain on integroitu yksi. Kiitos kaikkia vastauksia. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Saat hyvää OS järjestelmässä, jos CPU Usage olla korkea? | Theresonly1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 24. toukokuuta 2009 10:27 |
| System eä - Onko tämä Rakenna Hyvä? | Katana | Rautatavaran Chat | 6 | 14th Feb 2009 15:40 |
| IS minun System tarpeeksi hyvä? | MystikalDawn | Rautatavaran Chat | 6 | 23. marraskuu 2008 08:50 |
| Onko tämä hyvä koti rakennettu järjestelmä? | leehall | Rautatavaran Chat | 5 | 5. Sep 2008 01:52 |
| Järjestelmän tiedot, minä tehdä hyvää? | Lexmark | Rautatavaran Chat | 3 | 26. lokakuu 2007 20:00 |
| Thread Tools | |
| |