![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi there, Ik ben eigenlijk van plan om een stuurwiel te spelen GTR .Een vriend zei dat ik mag niet minder dan 150 € (in ponden?) En dat de achilleshiel waren de pedalen niet het wiel zelf ... klinkt als hij zin. Ik ben ook benieuwd of mijn systemwould behoefte aan een upgrade. Anderhalf jaar geleden kocht ik mijn pc op de Aldi en het enige dat is veranderd sofar wordt gebracht met een ander Gb RAM naar het ... Ik heb een Gforce 6100 n Force 404, een Athlon (tm) 64x2 3800 +2 GHertz. Wat zou u adviseren? Iemand van jullie spelen dit? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minimum: Systeem: 1.2 GHz P3 of equivalent RAM: 384 MB Video Memory: 32 MB Hard Drive Space: 1024 MB andere: Toetsenbord en muis
| |||
| |||
| £ 120 klinkt een beetje veel voor een stuurwiel als je gaat spelen, maar 1 wedstrijd mee. als voor uw computer welke grafische kaart ru gebruik? indien zijn interne grafische GET een grafische kaart:), dit spel lijkt soort oude zodat een geforce 8400gs of 8600gt zou u goed doen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Van het uiterlijk van het, volgens de eisen Dave geplaatst, moet worden ok, het enige probleem zou kunnen worden met de grafische kaart als het geïntegreerd is, maar u kunt een redelijk goede kaart voor rond de £ 50 die zullen worden geldboete.
| |||
| |||
| Ja, mijn grafische kaart is geïntegreerd. Bedankt voor alle antwoorden. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Voor een goede werkrelatie OS, moet CPU Usage hoog? | Theresonly1 | Windows besturingssystemen | 4 | 24 mei 2009 10:27 |
| System Spec - Is dit Build Goed? | katana | Algemeen Hardware Chat | 6 | 14 feb 2009 15:40 |
| Is mijn systeem goed genoeg? | MystikalDawn | Algemeen Hardware Chat | 6 | 23 nov 2008 08:50 |
| Is dit een goede home-built systeem? | leehall | Algemeen Hardware Chat | 5 | 5e Sep 2008 01:52 |
| Systeem specs, heb ik goed? | lexmark | Algemeen Hardware Chat | 3 | 26 okt 2007 20:00 |
| Thread Tools | |
| |