![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg planlegger å kjøpe et ratt for å spille GTR .En venn sa jeg ikke skulle bruke mindre enn 150 € (i pund?) Og at Akilles hæl var pedaler ikke hjulet selv ... høres ut som det gjorde forstand. Jeg også lurer på om mine systemwould trenger en oppgradering. Ett og et halvt år siden jeg kjøpte min pc på ALDI og det eneste som er endret sofar har satt en annen GB RAM til den ... Jeg har et Gforce 6100 n Force 404, en Athlon (tm) 64x2 3800 +2 GHertz. Hva ville du anbefale? Noen av dere spille dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minimum: System: 1.2 GHz P3 eller tilsvarende RAM: 384 MB Video Minne: 32 MB harddiskplass: 1024 MB Annet: Tastatur og mus
| |||
| |||
| £ 120 høres litt mye for en rattet hvis skal spille bare 1 spill med det. som for datamaskinen hva grafikkortet ru bruker? Dersom den interne grafikk GET A Grafikkort:), dette spillet virker slags gammel så GeForce 8400gs eller 8600gt ville gjøre deg godt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra ser den, i henhold til kravene Dave inn, bør det være ok, det eneste problemet kan være med grafikkortet hvis den er integrert, men du kan få et ganske bra kort for rundt £ 50 som blir bra.
| |||
| |||
| Ja, min grafikkortet er integrert en. Takk for alle svar. |