![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallå där, Jag är faktiskt planerar att köpa en ratt att spela GTR .En vän sa att jag inte får ut mindre än 150 € (i pund?) Och att akilleshälen var pedalerna inte hjulet själv ... låter det logiskt. Jag har också undrat om min systemwould behöver en uppgradering. Ett och ett halvt år sedan jag köpte min dator på Aldi och det enda som har ändrats Hittills har lagt en annan Gb RAM för att det ... Jag har ett Gforce 6100 n Force 404, en Athlon (tm) 64x2 3800 2 GHertz. Vad skulle ni rekommendera? Någon av er att spela här? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minimum: System: 1.2 GHz P3 eller motsvarande RAM: 384 MB Video Memory: 32 MB hårddiskutrymme: 1024 MB Övrigt: Tangentbord och mus
| |||
| |||
| £ 120 låter lite mycket för ett ratten om du ska spela bara 1 spel med den. för datorn vad grafikkortet ru använder? om sina interna grafik FÅ grafikkort:), detta spel verkar slags gamla så ett GeForce 8400gs och 8600gt skulle göra dig bra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Från ser av den, enligt de krav som Dave postat bör det vara ok, det enda problemet skulle kunna vara med grafikkortet om det är integrerat, men du kan få ett ganska bra kort för runt £ 50 som kommer att bli bra.
| |||
| |||
| Ja, mitt grafikkort är ett integrerat en. Tack för alla svar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| För en god arbetsmiljö OS System bör CPU Usage vara hög? | Theresonly1 | Windows-operativsystem | 4 | 24 maj 2009 10:27 |
| System Spec - Är detta Build God? | Katana | General Hardware Chat | 6 | 14 februari 2009 15:40 |
| Är mitt systemet tillräckligt bra? | MystikalDawn | General Hardware Chat | 6 | 23 november 2008 08:50 |
| Är detta ett bra hem inbyggda system? | leehall | General Hardware Chat | 5 | 5:e sep 2008 01:52 |
| System specs, har jag gjort bra? | Lexmark | General Hardware Chat | 3 | 26 oktober 2007 20:00 |
| Thread Tools | |
| |