mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Team Fortress 2 Trouble

Reply

Thread Tools
Old 14 januar 2008, 05:35
Xao
Medlem Gruppen

Default Team Fortress 2 Trouble

Jeg har en Acer Aspire 5050/5051 laptop med disse specs:

- AMD Turion 640 Mobile, 2ghz
- ATI Radeon Xpress 1100
- 1GB RAM

Problemet Jeg har er med Team Fortress 2. Nu har jeg læst om mit kort, og tilsyneladende er det ikke støtte Phong shading, men det understøtter Gouraud shading. Når jeg kører i DirectX 9, det undertiden går ned med en blå skærm og ulæselig tekst. Også, partikelstørrelsen effekter, såsom Medic's "helbrede ray" ikke vises. Nu er problemet, når jeg kører i DX8.1. Det virker, og virkningerne arbejde, men det Uber-Debiter ikke virker ordentligt (enten ikke vises, eller bare gør det tegn helt blå), og Gouraud shading er ikke aktiveret på alle. Også, ansigtets animationer ikke arbejde i enten DX plan. Jeg så en video på YouTube
og den person spiller kørte tF2 i DX8.1, og hans spil har Gouraud shading, og en arbejdsgruppe Uber-Debiter. Hvis jeg kunne få det at arbejde i 8.1 og ser gerne, at jeg vil med glæde. Så jeg tænkte, gør nogen kende selv, og hvordan jeg kan få det arbejder ligesom video? Tak.

* Jeg har kopieret dette fra min Damp Forum topic
Old 14 januar 2008, 08:44
Xao
Medlem Gruppen

Default Team Fortress 2 Trouble

Åh, forarbejdningsvirksomheden "AMD Turion 640 Mobile, 2ghz" bør sige 64 Mobile, ikke 640.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Website for mit svømme hold rayparrish Web Design, Hosting & SEO 0 17th May 2009 05:52
Berømmelse, til Computer Juice Team ... Saviour Fællesskabet News & Chat 3 24 november 2008 10:22
Malware hold ville du have et kig på denne log over Hijackthis. SgtBillcoJD Virus, Spyware & Sikkerhed 5 18 oktober 2008 13:28
Team Fortress 2 Fri Weekend Download SocialWarfare PC & Console Gaming 0 29th Apr 2008 18:33
WMP 11 problemer Running_on_empty Multimedia & Codecs 11 10 februar 2008 15:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.