mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Team Fortress 2 Trouble

Reply

Thread Tools
Old 14 januari 2008, 05:35
XAO
Lid Fractie

Default Team Fortress 2 Trouble

Ik heb een Acer Aspire 5050/5051 laptop met deze specs:

- AMD Turion 640 Mobile, 2GHz
- ATI Radeon Xpress 1100
- 1GB RAM

Het probleem dat ik met met Team Fortress 2. Nu heb ik gelezen over mijn kaart, en blijkbaar niet ondersteunen Phong shading, maar het ondersteunt Gouraud shading. Toen ik in DirectX 9, maar af en toe crasht met een blauw scherm en onleesbare tekst. Ook de deeltjesgrootte effecten, zoals de Medic's "genezen ray" niet opdagen. Nu, het probleem is wanneer ik in DX8.1. Het werkt, en de effecten werk, maar de Uber-Charge werkt niet goed (of niet opdagen, of maakt het karakter helemaal blauw), en Gouraud shading is niet ingeschakeld op alle. Ook het gezicht animaties werken niet op een DX-niveau. Ik heb een video op Youtube
en de persoon spelen liep tF2 in DX8.1, en zijn spel heeft Gouraud shading en een werkgroep Uber-Charge. Als ik kon het werken in 8.1 en zoekt graag dat ik graag. Dus, ik vroeg me af, doet niemand weet wanneer, en hoe kan ik het werkt net zo als de video? Bedankt.

* Ik gekopieerd dit mijn Stoom Forums onderwerp
Old 14 januari 2008, 08:44
XAO
Lid Fractie

Default Team Fortress 2 Trouble

Oh, de verwerker "AMD Turion 640 Mobile, 2GHz" moet zeggen 64 Mobile, niet 640.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.