mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Team Fortress 2 Trouble

Reply

Thread Tools
Old 14 Januari 2008, 05:35
Xao
Ledamot Gruppen

Default Team Fortress 2 Trouble

Jag har en Acer Aspire 5050/5051 laptop med dessa specifikationer:

- AMD Turion 640 Mobile, 2 GHz
- ATI Radeon Xpress 1100
- 1GB RAM

Problemet jag har är med Team Fortress 2. Nu har jag läst om mitt kort, och uppenbarligen inte stöd Phong shading, men det stöder Gouraud skuggning. När jag kör i DirectX 9, det ibland krockar med en blå skärm och oläslig text. Även partikelstorleken effekter, såsom Medic's "läka ray" inte dyker upp. Nu är problemet när jag kör i DX8.1. Det fungerar och effekterna arbete, men det über-Charge inte fungerar (antingen visas inte, eller bara gör karaktären helt blå) och Gouraud skuggning är inte aktiverad alls. Även de ansikts animationer fungerar inte i någon DX nivå. Jag såg en video på Youtube
och den person som spelar körde tF2 i DX8.1 och hans spel har Gouraud skuggning och en arbetsgrupp über-avgiften. Om jag kunde få det att arbeta i 8.1 och ser ut som att jag vill vara lycklig. Så jag undrar, gör någon veta om och hur jag kan få den som arbetar i likhet med video? Tack.

* Jag kopierade detta från min Steam Forum ämne
Old 14 Januari 2008, 08:44
Xao
Ledamot Gruppen

Default Team Fortress 2 Trouble

Åh, bearbetningsföretaget "AMD Turion 640 Mobile, 2 GHz" borde säga 64 Mobil, inte 640.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Webbsida för min simma team rayparrish Web Design, Hosting & SEO 0 17 juni 2009 05:52
Kudos till Computer Juice Team ... Frälsaren Gemenskapen Nyheter & Chat 3 24 november 2008 10:22
Malware teamet kan du ta en titt på denna logg över HijackThis. SgtBillcoJD Virus, spionprogram och säkerhet 5 18 oktober 2008 13:28
Team Fortress 2 Free Weekend Download SocialWarfare PC & Console Gaming 0 29 april 2008 18:33
WMP 11 problem Running_on_empty Multimedia & Codecs 11 10 februari 2008 15:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.