![]() |
|
| |||
| |||
| ive fik et nyt job som et datacenter tekniker og skifteholdsarbejde så man-fre plus weekender, nætter, helligdage og til at videregive bye om natten eller når, fordi dit den eneste i bygningen du tager over og derefter en anden tager over fra Dem, alligevel flytter på im tankegang om at få psp jeg havnt virkelig taget enhver modydelse i at få en DSI men im åben for synspunkter hvad gør jer tænke mig at få en PSP også er der nyheder om en ny kommer snart!?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, at det i vid udstrækning afhænger af, hvad du vil gøre med det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror du ville være bedre sammen med en Samsung NC10 eller sådan noget. Langt mere interessant, mere brugbar og mere i stand, og giver dig mulighed for at komme på internettet på forhåbentlig blazingly hurtige hastigheder på datacentre (par hundred megs måske?):)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah, minens næsten gjort min PSP forældede, bortset fra den regelmæssige PSP-spil. Længere batterilevetid .. og et tastatur!
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tror, at måske kan faktisk arbejder, og gøre det job, du bliver betalt for ................. LOL Ok, nu hvor vi har alle haft en griner, jeg kan ikke tale om Samsung, at serveren er nævnt, men jeg har brugt mine døtre DS et par gange. Det er sjovt. Også, ligesom Hybrid nævnt, kan du gå online med DS, kan du med PSP? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Samsung er blot én af de små bærbare computere, vil jeg finde mine temmelig nyttigt til fejlfinding netværk etc så godt, noget at tænke over.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg vil tilbage lige om alt allerede nævnt .. Blot én ting at samle op på Ja, PSP 3000 for nylig blev løsladt, er det næste "generation" af PSP. Bemærk: Så vidt konsol generationer er generelt talt om, er forskellen mellem PSP-1000, 2000 og 3000 er ikke klassificeret som en "generation"
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Der er ingen grund til at købe en "ny" PSP alligevel er de fleste af deres nytte kommer fra brugerdefinerede firmware.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Citat:
Men du kan ikke pin det hele på firmware - de tilfælde har gradvist fået slankere og lettere (for 2000 er kælenavnet "slim og lite") og 3000 faktisk har en større skærm med en højere opløsning.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |