mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Denken over het aanschaffen van een PSP

Reply

Thread Tools
Old De 9 mei 2009, 09:00
Lid Fractie

Default Denken over het aanschaffen van een PSP

ive got een nieuwe baan als een datacenter technicus en haar werk in ploegendienst, zodat ma-vr plus weekends, nachten, feestdagen en om bye 's nachts of wanneer, omdat je de enige in de opbouw van je overnemen en vervolgens iemand neemt de voorzittershamer over van u, toch bewegen op

im denken over het ophalen van de psp ik havnt echt genomen elke tegenprestatie in getting a DSI maar im open voor meningen

what do you guys think about me getting a psp ook zijn er nog nieuws over een nieuwe coming soon!?!
Old De 9 mei 2009, 09:29
Administrator Group

Ik denk dat hangt grotendeels af wat u wilt doen.

PSP is goed voor games, muziek en video.

De DS heeft spul zoals hersenen opleiding proeven, puzzels en dergelijke.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old De 9 mei 2009, 12:49
Moderator Groep

Ik denk dat je beter zou zijn van een Samsung NC10 of zoiets. Veel meer interessante, meer nuttig zijn, meer in staat is, en laat je op het internet op hopelijk blazingly de hoge snelheden van het datacenter (paar honderd meg misschien?):)

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old De 9 mei 2009, 18:00
Donor Groep

Ja, de mijne is bijna mijn PSP achterhaald, behalve voor de gewone PSP games. Langere levensduur van de batterij .. en een toetsenbord!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old De 9 mei 2009, 18:57
Donor Groep

Ik zou denken dat je misschien zou kunnen werken en het werk doen, u wordt betaald voor .................

LOL Ok, nu hebben we allemaal een lach, ik kan niet spreken over de Samsung die server genoemd, maar ik heb gebruikt mijn dochters DS een paar keer. Het is leuk. Ook, zoals hybride genoemd, kunt u online met de DS, kun je met de PSP?
Old 10 mei 2009, 02:43
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba View Post
Ik zou denken dat je misschien zou kunnen werken en het werk doen, u wordt betaald voor .................

LOL Ok, nu hebben we allemaal een lach, ik kan niet spreken over de Samsung die server genoemd, maar ik heb gebruikt mijn dochters DS een paar keer. Het is leuk. Ook, zoals hybride genoemd, kunt u online met de DS, kun je met de PSP?
Ja.

De Samsung is gewoon een van die kleine laptops, vind ik de mijne erg handig voor het oplossen van netwerken etc ook iets om over na te denken.

Old 10 mei 2009, 12:24
Donor Groep

Ik wil terug zowat alles al gezegd ..

Maar een ding op te halen op

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robina80 View Post
een PSP ook zijn er nog nieuws over een nieuwe coming soon!?!
Ja, PSP-3000 werd onlangs vrijgelaten, de volgende "generatie" van PSP.

Opmerking:
Wat console generaties zijn over het algemeen gesproken over het verschil tussen de PSP-1000, 2000 en 3000 wordt niet aangemerkt als een "generatie"
Old 10 mei 2009, 16:29
Donor Groep

Er is geen reden voor de aanschaf van een 'nieuwe' PSP toch hebben de meeste van hun nut afkomstig van aangepaste firmware.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 11 mei 2009, 10:02
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Er is geen reden voor de aanschaf van een 'nieuwe' PSP toch hebben de meeste van hun nut afkomstig van aangepaste firmware.
Ik ben het volledig eens, ik denk dat het gewoon een klassiek voorbeeld van willen meer geld.

Maar je kan niet alles op pin firmware - de gevallen geleidelijk got smaller en lichter (De 2000 is de bijnaam "slank en lite") en de 3000 daadwerkelijk heeft een groter scherm met een hogere resolutie.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Het denken over een nieuwe grafische kaart. katana Grafische Kaarten & Monitors 11 29 november 2009 16:42
Denken van het kopen van een vloeibaar koelsysteem antirem Cases & Power Supplies 4 21 mei 2009 13:24
Denken over een MacBook Keys767 Laptops, Mobiles & PDA's 12 4 Aug 2008 17:33
Nadenken over het overklokken van een notebook GPU nvidiaguy8600 Laptops, Mobiles & PDA's 1 8 Dec 2007 18:37
De PSU im denken om Wiseman Cases & Power Supplies 2 12 aug 2007 11:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.