![]() |
|
| |||
| |||
| ive got een nieuwe baan als een datacenter technicus en haar werk in ploegendienst, zodat ma-vr plus weekends, nachten, feestdagen en om bye 's nachts of wanneer, omdat je de enige in de opbouw van je overnemen en vervolgens iemand neemt de voorzittershamer over van u, toch bewegen op im denken over het ophalen van de psp ik havnt echt genomen elke tegenprestatie in getting a DSI maar im open voor meningen what do you guys think about me getting a psp ook zijn er nog nieuws over een nieuwe coming soon!?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat hangt grotendeels af wat u wilt doen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat je beter zou zijn van een Samsung NC10 of zoiets. Veel meer interessante, meer nuttig zijn, meer in staat is, en laat je op het internet op hopelijk blazingly de hoge snelheden van het datacenter (paar honderd meg misschien?):)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, de mijne is bijna mijn PSP achterhaald, behalve voor de gewone PSP games. Langere levensduur van de batterij .. en een toetsenbord!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik zou denken dat je misschien zou kunnen werken en het werk doen, u wordt betaald voor ................. LOL Ok, nu hebben we allemaal een lach, ik kan niet spreken over de Samsung die server genoemd, maar ik heb gebruikt mijn dochters DS een paar keer. Het is leuk. Ook, zoals hybride genoemd, kunt u online met de DS, kun je met de PSP? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De Samsung is gewoon een van die kleine laptops, vind ik de mijne erg handig voor het oplossen van netwerken etc ook iets om over na te denken.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik wil terug zowat alles al gezegd .. Maar een ding op te halen op Citaat:
Opmerking: Wat console generaties zijn over het algemeen gesproken over het verschil tussen de PSP-1000, 2000 en 3000 wordt niet aangemerkt als een "generatie"
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Er is geen reden voor de aanschaf van een 'nieuwe' PSP toch hebben de meeste van hun nut afkomstig van aangepaste firmware.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Maar je kan niet alles op pin firmware - de gevallen geleidelijk got smaller en lichter (De 2000 is de bijnaam "slank en lite") en de 3000 daadwerkelijk heeft een groter scherm met een hogere resolutie.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het denken over een nieuwe grafische kaart. | katana | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 29 november 2009 16:42 |
| Denken van het kopen van een vloeibaar koelsysteem | antirem | Cases & Power Supplies | 4 | 21 mei 2009 13:24 |
| Denken over een MacBook | Keys767 | Laptops, Mobiles & PDA's | 12 | 4 Aug 2008 17:33 |
| Nadenken over het overklokken van een notebook GPU | nvidiaguy8600 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 8 Dec 2007 18:37 |
| De PSU im denken om | Wiseman | Cases & Power Supplies | 2 | 12 aug 2007 11:51 |
| Thread Tools | |
| |