![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ive fikk en ny jobb som datasentermiljø tekniker og skiftarbeid så man-fre pluss helger, kvelder, helligdager og pass bye på kvelden eller når, fordi den eneste i bygningen du ta over og noen tar over fra deg, likevel flytte på
im tenker får PSP jeg havnt virkelig tatt hensyn til i å få en DSi men im åpne visninger Hva gjør dere tenke meg å få en PSP også er det noen nyheter på en ny kommer snart!? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg tror det i stor grad avhengig av hva du vil gjøre med det.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg tror du ville være bedre for en Samsung NC10 eller noe. Langt mer interessant, mer nyttig, mer kapabel, og tillater deg å komme på internett på forhåpentlig det blazingly raske hastigheter på datacentre (par hundre megs kanskje?):)
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ja, mine er nesten gjorde mitt PSP foreldet, utenom det vanlige PSP spill. Lengre batterilevetid .. og et tastatur!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil tro at kanskje du kunne arbeide og gjøre jobben du blir betalt for .................
LOL Ok, nå som vi har alle hatt en latter, jeg kan ikke snakke om det Samsung som server nevnt, men jeg har brukt mine døtre DS et par ganger. Det er moro. Dessuten liker Hybrid nevnt, kan du komme online med DS, kan du med PSP? |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Samsung er bare ett av de små bærbare datamaskiner, jeg finner mine ganske nyttig for feilsøking nettverk osv. også, noe å tenke på.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg vil tilbake alt allerede nevnt
.. Bare en ting å plukke opp Ja, PSP-3000 ble nylig sluppet, neste "generasjon" av PSP. Merk: Såvidt konsoll generasjoner er generelt snakket om, forskjellen mellom PSP-1000, 2000 og 3000 er ikke klassifisert som en "generasjon"
|
|
|||
|
|||
|
Det er ingen grunn til å kjøpe en "ny" PSP likevel, mesteparten av sin nytteverdi kommer fra egendefinerte firmware.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Men du kan ikke pin alt på firmware - tilfellene har gradvis fått slankere og lettere (The 2000 blir klengenavnet "slank og lite") og 3000 faktisk har en større skjerm med høyere oppløsning.