![]() |
|
| |||
| |||
| Skriv hvad du tror, det bedste spil af sidste år (januar 2008 - december 2008). Spillet kan på enhver spilleplatform. Min top 5 er: 1) Fallout 3 2) Gears of War 2 3) Fable 2 4) Seneste Rest 5) Call of Duty: World at War |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. GTAIV 2. Venstre for Dead 3. Fallout3 4. Dead Space 5. Frontlines: Fuel i krig Jeg gik ud fra du betød PC for
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| yeah jeg mente alle platforme ikke konsoller så Thats PC Xbox Play Station (PS3 og PSP) Nitendo (Wii og DS) |
|
| |||
| |||
| Well I'm big i sport, så jeg elsker den nye udgivelser for NCAA Football og NFL. Men jeg siger -GTAIV -GOWII - (Jeg skrev dette, før jeg fik Halo Wars), men forhåbentlig kan jeg føje det til denne liste. Jeg håber, men vurderinger er ond! Rick |
|
| |||
| |||
| Jeg søger på opkøbstidspunktet glorie krige ser et stort spil, og jeg har player demoen i timevis. Hvis du får det i de næste par dage kan du fortælle mig, hvad du synes om det |
|
| |||
| |||
| For sikker. I planen om at få det i morgen efter arbejde. I HATE RT-S''men besluttede for mythic kort kan det være værd at dejen LOL. I'll let ya know! |
|
| |||
| |||
| Thanks mate Jeg ønsker ikke at spilde penge på et spil atm medmindre det faktisk godt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For PC; Crysis sprænghoved XBOX 360 - jeg stadig elsker Saints række 2 PS3-skal være Fifa Manager 2009 WII-sportssektoren pack så sjovt
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Under ingen orden; Dead Space Prince of Persia Star Wars: The Force udløst Rock Band 2 Tomb Raider: underverden |