![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Post mielipiteesi parhaat pelit viime vuoden (tammikuu 2008 - Dec 2008). Peli voi olla mitään pelifoorumien. Oma top 5: 1) Fallout 3 2) Gears of War 2 3) Fable 2 4) Viimeksi jäännöskohteissa 5) Call of Duty: World at War |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. GTAIV 2. Vasemmalle Dead 3. Fallout3 4. Dead Space 5. Frontlines: Fuel at War Oletin, te tarkoititte PC liian
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| joo olen merkinnyt kaikki alustat ei konsolit niin thats PC Xbox Play Station (PS3: lla ja PSP) Nitendo (Wii ja DS) |
|
| |||
| |||
| No olen iso osaksi urheilu niin rakastan uuden releases NCAA Football ja NFL. Mutta minä sanon -GTAIV -GOWII - (Kirjoitin tämän ennen kuin sain Halo Wars), mutta toivottavasti voin lisätä sen tähän luetteloon. Olen toivonut, mutta arviot ovat huonoja! Rick |
|
| |||
| |||
| Olen katsot osto halo sotien näyttää hyvä peli ja olen pelaaja esittely tuntikausia. Jos saat sen lähipäivinä voitteko kertoa minulle, mitä mieltä olet siitä |
|
| |||
| |||
| Varmasti. Aion saamaan sen huomenna töiden jälkeen. I HATE RT-S''mutta päätti, että myyttinen karttoja olisi ehkä järkevää taikina LOL. I'll let ya tiedä! |
|
| |||
| |||
| Thanks mate En halua tuhlata rahaa pelin atm ellei sen todella hyvin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC; Crysis taistelukärjen XBOX 360 - Olen edelleen rakkaus Saints rivi 2 PS3-on FIFA Manager 2009 WII-urheilun pakkaus niin hauskaa
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Missään järjestyksessä; Dead Space Prince of Persia Star Wars: The Force Unleashed Rock Band 2 Tomb Raider: Underworld |