![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Post hva du synes de beste spillene i fjor er (januar 2008 - desember 2008). Spillet kan på noen gaming plattform.
Min topp 5 er: 1) Fallout 3 2) Gears of War 2 3) Fable 2 4) Siste Rest 5) Call of Duty: World at War |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
1. GTAIV
2. Left for Dead 3. Fallout3 4. Dead Space 5. Frontlines: Fuel at War Jeg antar du mente PC for
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
ja jeg mente alle plattformer ikke konsoller så dvs
PC Xbox Play Station (PS3 og PSP) Nitendo (Wii og DS) |
|
|
|||
|
|||
|
Well I'm big i idrett slik at jeg elsker de nye versjoner for NCAA Football og NFL. Men jeg sier
-GTAIV -GOWII - (Jeg skrev dette før jeg fikk Halo Wars), men forhåpentligvis kan jeg legge det til i denne listen. Jeg håper, men vurderingene er ille! Rick |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg ser på å kjøpe Halo wars ser et stort spill, og jeg spiller demoen for timer. Hvis du får det i de neste dagene, kan du fortelle meg hva du tenker på det
|
|
|
|||
|
|||
|
Sikkert. Jeg har tenkt på å få det i morgen etter jobb. I Hate RT-S''men bestemte seg for mytiske kart kan det være verdt dough LOL.
Jeg skal fortelle deg det! |
|
|
|||
|
|||
|
Takk kompis Jeg ønsker ikke å kaste bort penger på et spill minibank med mindre det faktisk bra.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
For PC; Crysis stridshode
XBOX 360 - Jeg elsker Helgenberetninger rad 2 PS3-må FIFA Manager 2009 WII-the sports pack så gøy
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() Min System: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
I ingen rekkefølge;
Dead Space Prince of Persia Star Wars: The Force Unleashed Rock Band 2 Tomb Raider: Underworld |