![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej computer-saft peeps,
Jeg ønsker alle dine opions om at dreje en xbox 360 i en desktop-pc? som det har god CPU Proccsesorr magt og ville klare udmærket din thoguhts? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Taler du om blot at bruge sagen og bringer PC komponenter indeni?
Eller installere et Windows operativsystem på den eksisterende XBox som det er? Hvis sidstnævnte, har det været meget uenige om, hvorvidt de arcitecture af CPU understøtter det. Og det er min opfattelse, at du kan installere det, men du skal erstatte det oprindelige HDD med en standard SATA-drev og installere på det. Dette skyldes, uden komplicerende den og slutte den til din pc, kan du ikke slette XBox OS fra drevet. Og Windows OS måske eller måske ikke vil erkende det, og du gerne køre i en samlede belastning af problemer, og det ville have et hjerteanfald forsøger at starte op i det jeg har en formodning ![]() Anyway, selvom du gjorde, jeg tror du ville have meget begrænsede havnekontrol, om nogen, og selvfølgelig at være en spillekonsol er det ikke præcis den højde af tilslutningsmuligheder alligevel. Jeg tror det er værd at prøve, hvis du bare dong det for interesse. Men af andre grunde end interesse, er det helt ikke det værd. Du kunne måske bygge en bedre pc med Windows 7, for mindre end prisen på en Xbox 360 og en ægte kopi af Windows. Mit system: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
ok, og ja det var det sidstnævnte, men jeg wasthinking hvis sandsynligvis configuered til en computer desktop system og opsætning dette ville være en billigere og nemmere måde at få denne form for databehandling perfomance ud af sådan en lille boks, hvis denne type computer ville have der skal foretages i samme specs af en xbox360 ville det være mere end 450 quid ...
Jeg vil ikke mere synspunkter om, hvis det ville være det værd jeg har taget din opions om bord. |
|
|
|||
|
|||
|
Du tror, du ikke kan få en god lille pc til £ 450 eller mindre??
Google nogle af følgende: Small form faktor PC's mini ITX PC's Laptop Netbook Prøv at besøge: www.shuttle.com Eller have et kig på Carbon computer dele tråd om disse fora. Hvis du ønsker at gøre Xbox ting for renter, that's fine, ikke få mig forkert, jeg ikke har en gå. Det er bare at installere et Windows operativsystem på en 360 er ikke den bedste løsning på en lille hurtig billig pc. Alle gør det. Specielt grannys.
|
|
|
|||
|
|||
|
lol jeg er enig det ville være godt, men gerne til prisen for en elite, det giver grafik behond tro og god proccesing magt, for de penge, hvis en god vinduer config der kunne foretages incoperate i denne konsol og bruge det som en hver dag pc det vil være godt for at sige, kun kunne vælge en elite for 200 eller deromkring GBP.
|