mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Zet een xbox360 in een Windows-pc?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 07:31
Donor Groep

Default Zet een xbox360 in een Windows-pc?

Je computer-sap peeps,
Ik wil al je opions op keerpunt een Xbox 360 in een desktop PC?
zoals zij heeft goede CPU Proccsesorr kracht en zou aankunnen zeer goed uw thoguhts?
Old 23 juni 2009, 09:56
Donor Groep

Heb je het over slechts met behulp van de zaak en het pc-componenten binnen?

Of het installeren van een Windows-besturingssysteem op de bestaande XBox zoals het is?

Als het laatste is veel voerden over het al dan niet de arcitecture van de CPU ondersteunt.

En het is mijn opvatting dat je kunt installeren, maar u moet de plaats van de oorspronkelijke vaste schijf met een standaard SATA drive en installeren op dat.

Dit is omdat, zonder complicerende en deze aan te sluiten op uw pc, kunt u niet verwijderen XBox OS van de drive.

En Windows OS kan al dan niet erkennen en je zou toch een hele last van problemen en het zou een hartaanval probeert te starten in het Ik vermoed

Hoe dan ook, zelfs als je dat deed, ik denk dat je zou hebben zeer beperkte haven controle, indien van toepassing, en uiteraard een games-console is niet precies de hoogte van connectiviteit anyway.

Ik denk dat het is het proberen waard, als je net dong het voor belang. Maar om een andere reden dan de rente, het is helemaal niet waard.

Je zou waarschijnlijk een betere PC met Windows 7 voor minder dan de prijs van een Xbox 360 en een echt exemplaar van Windows.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 23 juni 2009, 09:59
Donor Groep

ok en ja het was de laatste, maar ik wasthinking als waarschijnlijk configuered naar een computer desktop systeem en setup dit zou een goedkopere en eenvoudiger manier om dit type van computer-prestaties van een dergelijk klein doosje, als dit type computer zou hebben worden gemaakt met dezelfde specificaties van een Xbox360 zou het meer dan 450 pond ...
Ik wil niet meer uitzicht op als zou het de moeite waard heb ik uw opions aan boord.
Old 23 juni 2009, 10:13
Donor Groep

Denk je dat het niet lukt een goede kleine PC voor £ 450 of minder?

Google enkele van de volgende:

Small Form Factor PC's
Mini ITX PC's
LAPTOP
NETBOOK

Probeer te bezoeken:

www.shuttle.com

Of neem een kijkje op de computer van Carbon delen draad op deze fora.

Als u wilt doen de Xbox ding voor rente, dat is prima, don't get me wrong, ik ben niet met een vertrek.

Het is gewoon dat het installeren van een Windows OS op een 360 is niet de beste oplossing voor een kleine snelle goedkope pc.

Iedereen zou doen.

Vooral grannys.

Old 23 juni 2009, 13:55
Donor Groep

lol ik ben het eens: het zou mooi zijn, maar net als voor de prijs van een elite die het biedt grafische behond geloof en goede proccesing macht, voor het geld als een goede windows configuratie kan worden gedaan om incoperate in deze console en gebruik het als een dagelijks pct zij zou goed zijn voor zeg alleen kon kiezen een elite voor 200 of zo GBP.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.