![]() |
|
| |||
| |||
| Hei datastyrt juice peeps, Jeg vil at alle dine opions på å gjøre en Xbox 360 i en stasjonær PC? som den har god CPU Proccsesorr makt og ville håndtere svært godt thoguhts? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Snakker du om du bare bruker saken og legger PC komponenter inne?
Eller installere en Windows-operativsystemet på eksisterende XBox som det er? Hvis det siste, har det vært mye argumenteres om hvorvidt eller ikke arcitecture av CPU støtter det. Og det er min forståelse at du kan installere det, men du bør bytte ut den originale harddisken med en standard SATA-stasjonen og installere på det. Dette er fordi, uten kompliserende den og koble den til PCen, kan du ikke slette XBox OS fra stasjonen. Og Windows OS kan gjenkjenne den, og du kjører i et hele belastningen av problemer og det ville ha hjerteinfarkt prøver å starte opp i det jeg mistenker ![]() Allikevel, selv om du gjorde det, jeg tror du ville ha svært begrenset port kontroll, om noen, og åpenbart være et spill konsollen er det ikke akkurat høyde tilkobling uansett. Jeg antar det er verdt et forsøk, hvis du bare dong det for interessen. Men av andre grunner enn interesse, det er helt ikke verdt det. Du kan sannsynligvis bygge en bedre PC med Windows 7 for mindre enn prisen på en Xbox 360 og en ekte kopi av Windows. Min System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| ok og ja det var det siste, men jeg wasthinking hvis trolig configuered til skrivebordet og oppsett dette ville være en billigere og enklere måte å få denne type databehandling perfomance ut av en slik liten boks, dersom denne type maskin ville ha å bli gjort til samme spesifikasjoner for en xbox360 det ville være mer enn 450 pund ... Jeg vil ikke flere synspunkter på om det ville være verdt det jeg har tatt din opions ombord. |
|
| |||
| |||
| Du tror du kan ikke få en god liten PC for kr 450 eller mindre? Google noen av følgende: Small form factor PC's mini-ITX PC's Laptop NETBOOK Prøv å gå til: www.shuttle.com Eller se på Carbon datamaskin deler tråden i disse fora. Hvis du vil gjøre Xbox ting interesse, er det helt greit, ikke misforstå, jeg er ikke å ha en god. Det er bare det at du installerer en Windows-operativsystemet på en 360 er ikke den beste løsningen for en liten rask billig PC. Alle ville være å gjøre det. Spesielt grannys. |
|
| |||
| |||
| lol Jeg er enig i det ville være bra, men som for prisen av en elite tilbyr grafikk behond tro og gode proccesing makt, for penger hvis en god windows config kan bli gjort til incoperate i denne konsollen og bruke det som en hver dag pc det ville vært bra for å si bare kunne velge en elite på 200 eller så GBP. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HDMI og DVI for LCD og xbox360 | jefechico | PC & Console Gaming | 3 | 23 juni 2009 09:58 |
| Trenger du hjelp med Windows 7 ASAP - Slå av UAC (User account control) | cheesepuff | Windows-operativsystemer | 6 | 25 mai 2009 11:41 |
| NFS Carbon på xbox360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10 januar 2009 02:10 |
| Min tur til å be om hjelp | alex | Av Emne Diskusjon | 13 | 24 januar 2008 14:03 |
| Slå Windows XP og USB-kabel modem til en router? | general_ya | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 21 mars 2007 04:15 |
| Thread Tools | |
| |