![]() |
|
| |||
| |||
| Hej dator-juice peeps, Jag vill att alla dina menyer för att vrida en xbox 360 i en desktop PC? eftersom den har bra CPU Proccsesorr makt och skulle klara mycket väl din thoguhts? |
|
| |||
| |||
| Pratar du om just med hjälp av fallet och att PC komponenter inne? Eller installerar ett Windows OS på befintliga XBox som det är? Om det senare, det har varit mycket diskuterat huruvida arcitecture av CPU stöder den. Och det är min uppfattning att du kan installera det, men du ska ersätta den ursprungliga hårddisken med en vanlig SATA-enheten och installera om det. Detta beror på, utan att komplicera det och ansluta den till datorn, kan du inte ta bort Xbox OS från enheten. Och Windows OS kan eller inte kan erkänna det och du skulle stöta på en hel del problem och det skulle ha en hjärtattack försöker starta upp det jag misstänkte ![]() Hur som helst, även om du gjorde, jag tror att du skulle få en mycket begränsad hamnkontroller, om någon, och självklart är en spelkonsol är det inte exakt höjd anslutningsnivån ändå. Jag antar att det är värt ett försök, om du bara dong för intresse. Men av någon annan anledning än ränta, det är helt inte värt det. Du skulle förmodligen skapa en bättre dator med Windows 7 för mindre än priset för en Xbox 360 och en äkta kopia av Windows. |
|
| |||
| |||
| ok och ja det var det senare, men jag wasthinking om antagligen configuered till en dator skrivbordet och installera denna skulle vara ett billigare och enklare sätt att få denna typ av data prestanda ur en så liten låda, om denna typ av dator skulle ha som skall göras i samma specs i en Xbox360 det skulle vara mer än 450 pund ... Jag vill inte mer synpunkter på om det skulle vara värt det jag har tagit din menyer ombord. |
|
| |||
| |||
| Tror du att du inte kan få en bra liten dator för £ 450 eller mindre? Google några av följande: Small Form Factor PC mini ITX dator Bärbar dator NETBOOK Försök att besöka: www.shuttle.com Eller ta en titt på Carbons dator delar konversation på dessa forum. Om du vill göra Xbox sak för ränta, det är bra, Missförstå mig inte, jag är inte med en sticka. Det är bara att installera ett Windows operativsystem på en 360 är inte den bästa lösningen för en liten snabb billig dator. Alla skulle göra det. Speciellt grannys. |
|
| |||
| |||
| lol Jag instämmer i att det skulle vara bra men som till priset av en elit erbjuder grafik behond tro och goda proccesing effekt för pengarna om ett bra fönster config som kan göras incoperate till denna konsol och använda den som en varje dag st det skulle vara bra för att säga kunde bara välja en elit för 200 eller så GBP. |