![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle tænkte du måske gerne se dette uger spillet Diagrammer OFFICIEL UK SPIL FIGUR TIL 20/1/09 PLAYSTATION 3 1 Call of Duty: World at War 2 Lord of the Rings: Conquest 3 LittleBigPlanet 4 FIFA 09 5 nedfald 3 6 Resistance 2 7 Need For Speed: Undercover 8 Grand Tyveri Auto IV 9 Call of Duty 4: Modern Warfare 10 Far Cry 2 Til PC 1 Football Manager 2009 2 World of Warcraft: Wrath af Lich King 3 Command and Conquer: Red Alert 3 4 The Sims 2: Double Deluxe 5 Call of Duty: World at War 6 Fallout 3 7 Grand Tyveri Auto IV 8 sporedannelse 9 Venstre 4 Dead 10 World of Warcraft: Battle Chest Nintendo Wii 1 Wii Fit 2 Mario Kart Wii 3 Mario & Sonic ved de Olympiske Lege 4 Guitar Hero World Tour 5 LEGO Batman: The videospil 6 Family Ski 7 Rayman Raving Rabbids TV Party 8 Animal Crossing: Let's Go til byen 9 Sonic udløst 10 Tiger Woods PGA Tour 09 All-Play XBOX 360 1 Lord of the Rings Conquest 2 Call of Duty: World at War 3 Gears of War 2 4 FIFA 09 5 Call of Duty 4: Modern Warfare 6 Need for Speed: Undercover 7 Quantum af trøst 8 Guitar Hero World Tour 9 Far Cry 2 10 Venstre 4 Dead Afspilning af et par af disse spil mig 3 og 5 på Xbox 360, nr. 5 og 7 på pc'en og FIFA på ps3, men for resten af dem id gerne spille, proble få anden side
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det ikke sjovt, hvordan top 4 spil på pc'en er simulation typer, hvor der ikke anvendes nogen steder i nærheden af den fulde kapacitet's. Måske folk foretrækker pc'en for at og konsoller for høje ende gaming, sandsynligvis ned til tastatur og mus også afgørende for simuleringer.
| |||
| |||
| True m8, aldrig så, at link, eller måske deres top 4, fordi Thats hvad flertallet af præ-bygget PC ejere kan spille på deres lavere spec PC
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Thats sandt. ikke alle har en super computer, men godt, at udviklere holde flytte grænserne for aktuelle hardware. tahts hvorfor jeg har en pc ikke en konsol. |
|
| |||
| |||
| interessant, jeg har spillet de fleste af disse spil, er jeg enig med Dave Hybrid så godt:) |
|
| |||
| |||
| AJOURFØRING AF UK SPIL FIGUR 27/1/09 PS3 1 Call of Duty: World i krig 2 Littlebigplanet 3 Skate 2 4 FIFA 09 5 Lord of the Rings: Conquest 6 Resistance 2 7 Fallout 3 8 Need For Speed: Undercover 9 Grand Tyveri Auto Iv10 Guitar Hero: World Tour Til PC 1 Football Manager 2009 2 World of Warcraft: Wrath af Lich King 3 The Sims 2: Double Deluxe 4 Command and Conquer: Red Alert 3 5 Call of Duty: World i krig 6 Grand Tyveri Auto Iv 7 Fallout 3 8 sporedannelse 9 Football Manager levende 10 Venstre 4 Dead FOR WII 1 Wii Fit 2 Mario Kart Wii 3 Mario og Sonic ved De Olympiske Lege 4 Rayman Raving Rabbids Tv Party 5 Guitar Hero: World Tour 6 Lego Batman: The videospil 7 nimal Crossing: Let's Go til byen 8 Shaun White Snowboarding 9 Super Smash Bros: slåskamp 10 Sonic udløst XBOX360 1 Skate 2 2 Call of Duty: World i krig 3 Lord of the Rings: Conquest 4 Gears of War 2 5 FIFA 09 6 Call of Duty 4: Modern Warfare 7 fabel 2 8 Guitar Hero: World Tour 9 Venstre 4 Dead 10 Saints Row 2 Netop tilføjet PSP 1 FIFA 09 2 Need for Speed: Undercover 3 Football Manager 2009 4 Pro Evolution Soccer 2009 5 Lego Batman: The videospil 6 Lego Indiana Jones: Original Adventures 7 WWE SmackDown Vs Raw 2009 8 Star Wars: The Force udløst 9 Crisis Core: Final Fantasy 7 10 Tiger Woods PGA Tour 09
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Wow aldrig vidste, Lord of the rings var der, bortset fra, at listen er ret forudsigelig, selvom Wii passer virkelig ikke bør være der, da det er næsten som Wii Sports, der ville rang N1 om diagrammer ... |
|
| |||
| |||
| LOTR er en forfærdelig omgang for de 360 en anden af pandemier at kunne været stor, men var det ikke. Ligesom lejesoldater. |
|
| |||
| |||
| Hej, vil gøre ugentlige hitlister snart igen for UK, bare ikke haft tid til at gøre dem latety cos af arbejdet, vil fortsætte med igen på søndag, hvis du fyrene stadig ønsker en liste over toppen sælge spil hopng at tilføje ingen `s sælges i uge / måned / samlede etc
|
| |||
| |||
| Salgstal, der ville afkøle. Send mig en PM næste gang du vil opdatere og dårligt se, om jeg kan indstille den så du kan redigere denne tråd. Derefter kan du tilføje de nyeste til toppen af din 1. post og fjerne dem fra bunden, når stillingen bliver for fuld, gerne i en rotation, hvis du vil. |