![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle tenkte du ville like å se denne uker Kamp diagrammer OFFICIAL UK SPILL Chart FOR 20/1/09 PLAYSTATION 3 1 Call of Duty: World at War 2 The Lord of the Rings: Conquest 3 LittleBigPlanet 4 FIFA 09 5 nedfall 3 6 Resistance 2 7 Need For Speed: spanings - 8 Grand Theft Auto IV 9 Call of Duty 4: Modern Warfare 10 Far Cry 2 FOR PC 1 Football Manager 2009 2 World of Warcraft: vrede av lich King 3 Command og Conquer: Red Alert 3 4 The Sims 2: Double Deluxe 5 Call of Duty: World at War 6 Fallout 3 7 Grand Theft Auto IV 8 Spore 9 Left 4 Dead 10 World of Warcraft: Battle Kiste Nintendo Wii 1 Wii Fit 2 Mario Kart Wii 3 Mario & Sonic at de olympiske leker 4 Guitar Hero World Tour 5 LEGO Batman: The videospill 6 Family Ski 7 Rayman Raving Rabbids TV Party 8 Animal Crossing: Let's Go to the City 9 Sonic Unleashed 10 Tiger Woods PGA Tour 09 All-Play XBOX 360 1 The Lord of the Rings Conquest 2 Call of Duty: World at War 3 Gears of War 2 4 FIFA 09 5 Call of Duty 4: Modern Warfare 6 Need for Speed: spanings - 7 Quantum of Solace 8 Guitar Hero World Tour 9 Far Cry 2 10 Left 4 Dead Spille noen av disse spillene selv 3 og 5 på Xbox 360, nr 5 og 7 på PC og FIFA på ps3, men for resten av de id liker å leke, problem få annenhånds
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det ikke morsomt hvordan toppen 4 spill på PC er simulering typer som ikke bruker noe sted i nærheten av det fulle evne's. Kanskje folk foretrekker PC for og konsoller for avanserte spill, sannsynligvis ned til tastaturet og musen er også avgjørende for simuleringer.
| |||
| |||
| True m8, aldri så at linken, eller kanskje deres topp 4 fordi dvs hva de fleste pre-bygget pc eiere kan spille på lavere spec pc
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Det er sant. ikke alle har en super datamaskin men bra at utviklere holde tøyer grensene av dagens maskinvare. tahts hvorfor jeg har en PC ikke er en konsoll. |
|
| |||
| |||
| interessant, jeg har spilt de fleste av disse spillene, Jeg er enig med Dave Hybrid også:) |
|
| |||
| |||
| Oppdatering av UK SPILL Chart 27/1/09 PS3 1 Call of Duty: World At War 2 Littlebigplanet 3 Skate 2 4 FIFA 09 5 The Lord of the Rings: Conquest 6 Resistance 2 7 Fallout 3 8 Need For Speed: spanings - 9 Grand Theft Auto Iv10 Guitar Hero: World Tour FOR PC 1 Football Manager 2009 2 World of Warcraft: vrede av lich King 3 The Sims 2: Double Deluxe 4 kommando og Conquer: Red Alert 3 5 Call of Duty: World At War 6 Grand Theft Auto IV 7 Fallout 3 8 Spore 9 Football Manager live 10 Left 4 Dead FOR WII 1 Wii Fit 2 Mario Kart Wii 3 Mario og Sonic At The Olympic Games 4 Rayman Raving Rabbids TV Party 5 Guitar Hero: World Tour 6 Lego Batman: The videospill 7 nimal Crossing: Let's Go To The City 8 Shaun White Snowboarding 9 Super Smash Bros: klammeri 10 Sonic Unleashed Xbox360 1 Skate 2 2 Call of Duty: World At War 3 The Lord of the Rings: Conquest 4 Gears of War 2 5 FIFA 09 6 Call of Duty 4: Modern Warfare 7 fable 2 8 Guitar Hero: World Tour 9 Left 4 Dead 10 Saints Row 2 Nylig lagt til PSP 1 FIFA 09 2 Need For Speed: spanings - 3 Football Manager 2009 4 Pro Evolution Soccer 2009 5 Lego Batman: The videospill 6 Lego Indiana Jones: Original Adventures 7 WWE Smackdown Vs Raw 2009 8 Star Wars: The Force Unleashed 9 Crisis Core: Final Fantasy 7 10 Tiger Woods PGA Tour 09
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Wow aldri visste Ringenes Herre var der, annet enn at listen er ganske forutsigbar, men Wii passer egentlig ikke skulle være der, som det nesten som Wii Sports, som rangerer N1 på diagrammer ... |
|
| |||
| |||
| LOTR er et forferdelig spill for 360 en av pandemier som kunne vært stor, men ble ikke. Akkurat som Mercenaries. |
|
| |||
| |||
| Hei, vil gjøre ukentlige diagrammer igjen snart for UK, bare ikke hatt tid til å gjøre dem latety cos arbeid, fortsatt igjen på søndag hvis dere fortsatt vil ha en liste over topp selger spill hopng å legge no `s selges i uke / måned / total osv.
|
| |||
| |||
| Salgstall, som ville cool. Send meg en PM neste gang du ønsker å oppdatere og dårlig se om jeg kan stille den inn slik at du kan redigere denne tråden. Deretter kan du legge til den siste til toppen av 1ste innlegg og fjerner dem nederst når innlegget blir for fullt, gjerne i en rotasjon, hvis du vil. |