![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alla tänkte att du kanske skulle vilja se detta veckor spelet sjökort OFFICIELL UK SPEL DIAGRAM FÖR 20/1/09 PLAYSTATION 3 1 Call of Duty: World at War 2 The Lord of the Rings: Conquest 3 LittleBigPlanet 4 FIFA 09 5 nedfallet 3 6 Resistance 2 7 Need For Speed: Undercover 8 Grand Theft Auto IV 9 Call of Duty 4: Modern Warfare 10 Far Cry 2 FÖR PC 1 Football Manager 2009 2 World of Warcraft: Wrath av Lich King 3 Kommando och Conquer: Red Alert 3 4 The Sims 2: Double Deluxe 5 Call of Duty: World at War 6 Fallout 3 7 Grand Theft Auto IV 8 sporbildande 9 Left 4 Dead 10 World of Warcraft: Battle Chest Nintendo Wii 1 Wii Fit 2 Mario Kart Wii 3 Mario & Sonic i de olympiska spelen 4 Guitar Hero World Tour 5 LEGO Batman: The videospel 6 Family Ski 7 Rayman Raving Rabbids TV Party 8 Animal Crossing: Let's Go till staden 9 Sonic loss 10 Tiger Woods PGA Tour 09 All-Play XBOX 360 1 The Lord of the Rings Conquest 2 Call of Duty: World at War 3 Gears of War 2 4 FIFA 09 5 Call of Duty 4: Modern Warfare 6 Need for Speed: Undercover 7 Quantum av Solace 8 Guitar Hero World Tour 9 Far Cry 2 10 Left 4 Dead Spela upp ett fåtal av dessa spel själv 3 och 5 på Xbox 360, nr 5 och 7 på PC och FIFA på PS3, men för resten av de id vilja spela, prob få andra hand
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det inte lustigt hur top 4 spel på datorn är simulering typer som inte används någonstans i närheten av det fulla kapacitet's. Kanske föredrar datorn för detta och konsoler för avancerade spel, förmodligen ner till tangentbord och mus också avgörande för simuleringar.
| |||
| |||
| True M8 aldrig såg den länken, eller kanske deras top 4 eftersom thats vad majoriteten av före-byggas st ägare kan spela på deras lägre spec st
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| thats sant. inte alla har en super dator men bra att utvecklare tänjer gränserna för dagens hårdvara. tahts anledningen till att jag har en dator inte en konsoll. |
|
| |||
| |||
| intressant, jag har spelat de flesta av dessa spel, jag håller med Dave Hybrid också:) |
|
| |||
| |||
| UPPDATERING AV UK SPEL DIAGRAM 27/1/09 PS3 1 Call of Duty: World at War 2 Littlebigplanet 3 Skate 2 4 FIFA 09 5 The Lord of the Rings: Conquest 6 Resistance 2 7 Fallout 3 8 Need For Speed: Undercover 9 Grand Theft Auto Iv10 Guitar Hero: World Tour FÖR PC 1 Football Manager 2009 2 World of Warcraft: Wrath av Lich King 3 The Sims 2: Double Deluxe 4 Kommando Och Conquer: Red Alert 3 5 Call of Duty: World at War 6 Grand Theft Auto Iv 7 Fallout 3 8 sporbildande 9 Football Manager levande 10 Left 4 Dead FÖR WII 1 Wii Fit 2 Mario Kart Wii 3 Mario och Sonic i de olympiska spelen 4 Rayman Raving Rabbids TV Party 5 Guitar Hero: World Tour 6 Lego Batman: The videospel 7 nimal Crossing: Let's Go To The City 8 Shaun White Snowboarding 9 Super Smash Bros: träta 10 Sonic loss Xbox360 1 Skate 2 2 Call of Duty: World at War 3 The Lord of the Rings: Conquest 4 Gears of War 2 5 FIFA 09 6 Call of Duty 4: Modern Warfare 7 Fable 2 8 Guitar Hero: World Tour 9 Left 4 Dead 10 Saints Row 2 JUST ADDED PSP 1 FIFA 09 2 Need For Speed: Undercover 3 Football Manager 2009 4 Pro Evolution Soccer 2009 5 Lego Batman: The videospel 6 Lego Indiana Jones: Original Adventures 7 WWE Smackdown Vs Raw 2009 8 Star Wars: The Force loss 9 Crisis Core: Final Fantasy 7 10 Tiger Woods PGA Tour 09
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Wow aldrig visste att sagan om ringen var det, förutom att listan är ganska förutsägbar, men Wii passar verkligen inte borde vara det eftersom det är nästan som Wii Sports, som skulle rangordna N1 på sjökort ... |
|
| |||
| |||
| LOTR är en fruktansvärd spel för 360 en annan av pandemier som i varit stort, men inte var. Precis som Mercenaries. |
|
| |||
| |||
| Hej, kommer att göra varje vecka snart igen för Storbritannien, bara inte haft tid att göra dem latety cos arbete, kommer att fortsätta igen på söndag om ni fortfarande vill ha en lista över de bäst säljande spel hopng att lägga till något är sålda i veckan / månad / totalt etc
|
| |||
| |||
| Försäljningssiffror, som skulle svalna. Skicka mig ett PM nästa gång du vill uppdatera och ill se om jag kan ställa in den så att du kan redigera den här tråden. Sedan kan du lägga den senaste till början av din 1:a efter och ta bort dem från botten när tjänsten blir för full, precis som i en rotation, om du vill. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Återställningskonsolen Hjälp | OGB | Windows-operativsystem | 3 | 21 november 2009 14:32 |
| Computer Juice veckoblad | pest79456 | Gemenskapen Nyheter & Chat | 2 | 16 september 2009 17:01 |
| Veckans MBAM Scan avslöjar Infektion | förvärrar | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 30 mars 2009 11:38 |
| Console Race: Vad tycker du är det bästa spel-konsolen | Cavalier | PC & Console Gaming | 15 | 28 februari 2009 17:03 |
| Uppdaterad Trusted säkerhet Verktyg & resurser | evilfantasy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 15 august 2008 15:43 |
| Thread Tools | |
| |