mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Unreal Tournament (1. en - 2003) om Geforce 8800GTS

Reply

Thread Tools
Old 7 December 2007, 11:27
Ny Medlem Gruppen

Default Unreal Tournament (1. en - 2003) om Geforce 8800GTS

Hej alle,

Jeg har netop fået Unreal Tournament fra en ven til at installere på min pc, men im har nogle problemer med den.

Når jeg indlæse op spillet den intro skærmen springer helt fast - det går for hurtigt og glip frames.

Det sker også, når im prøver at de spiller spillet, ill tage et skridt eller to fremad, og det går mig meget mere og miss de rammer skal det vise gnidningsløst.

Jeg bruger den Geforce 8800GTS 320mb gfx kort, 2 GB RAM, dual core processer ... aldrig haft et problem før med spil som medalje af ære (ny), nfs (ny), Bioshock .... alt er været fine.

Jeg har ændret et par ting med nvidia indstillinger panel og når jeg kørte spillet igen spillet var virkelig langsomme ... lyd var fint.

nogen fik nogen spor eller løsninger???

Vargo
Old 8 December 2007, 13:45
Medlem Gruppen

Default Unreal Tournament (1. en - 2003) om Geforce 8800GTS

Første ting først, UT2k3 var ikke første Unreal Tournament spil, Unreal Tournament var og blev til i 1999.

Ned til erhvervslivet. Jeg har observeret dette problem før, primært med ældre spil (før 2000, som Carmageddon og Total udslettelse) selvom det er muligt, at nyere spil ville opleve det samme spørgsmål, hvis de ikke var udviklet på en Dual-Core maskine.
Tæt som jeg har nogensinde været i stand til at konstatere, er det en CPU problem. Det tempo, som støbekerner videregive oplysninger mellem hinanden og resten af computeren er langt hurtigere, end det plejede at være, hvilket medfører at 'timing fejl ", du har observeret. Hvis du bruger en AMD dual-core, er der en rettelse til det, at jeg er sikker på. Hvis du bruger en Intel dual-core processor, der er intet jeg kan gøre for at hjælpe. Bortset foreslå at købe en AMD-processor. De er bedre.

Brug af hotfix fastsættes det for mig, jeg er ikke sikker på hvordan, men jeg er tilbøjelig til ikke at se gave-heste i munden. Hovedsagelig fordi heste altid har virkelig dårlig halitosis.

Hope this helps!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
NVIDIA GeForce 8400 GS PCI Window Server 2003 Driver LLTD414 Multimedia & Codecs 0 16 juni 2009 23:02
GeForce 8800GT (ny) vs 8800GTS 640MB saholt Grafikkort & Monitors 7 29 januar 2008 15:38
G92 8800GTS :: Aaron:: Grafikkort & Monitors 1 23 november 2007 18:22
8800GTS hjælpe bulleen12 Grafikkort & Monitors 3 13 november 2007 01:49
Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx kort på en Asus P5b deluze bundkort GillsMan General Hardware Chat 4 20. maj 2007 09:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.