vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Unreal Tournament (1. yksi - 2003) on Geforce 8800GTS

Reply

Thread Tools
Old 7 joulukuu 2007, 11:27
Uusi Jäsen

Default Unreal Tournament (1. yksi - 2003) on Geforce 8800GTS

Hi all,

Olen juuri saanut Unreal Tournament alkaen kaverille asentaa minun pc kuitenkin im ottaa joitakin ongelmia sen kanssa.

Kun i ladata pelin ja intro näytön ohittaa melko nopeasti - se menee liian nopeasti ja puuttuvien ulos kehyksiä.

tämä on myös tapahtuu kun im yrittää ja pelata peliä, huonosti ottamaan askeleen tai kaksi eteenpäin ja se liikkuu minulle paljon enemmän ja jää pois kehyksiä olisi näyttävä kitkattomasti.

Olen käyttäen Geforce 8800GTS 320mb gfx kortti, 2GB RAM-muistia, kahden ytimen processer ... ei ole koskaan ollut ongelma, ennen kuin on pelejä kuten mitali kunnia (uusi), nfs (uusi), bioshock .... kaikki on on kunnossa.

Olen muuttanut joitakin asioita kanssa nvidia asetukset paneeli ja kun juoksin peliin peli oli todella hitaasti liikkuvia ... ääni oli kunnossa.

kukaan saanut mitään vihjeitä tai ratkaisuja?

Vargo
Old 8 joulukuu 2007, 13:45
Jäsen

Default Unreal Tournament (1. yksi - 2003) on Geforce 8800GTS

First things first, UT2k3 ei ollut ensimmäinen Unreal Tournament pelin, Unreal Tournament oli, ja se tuli voimaan vuonna 1999.

Down liiketoimintaa. Olen seurannut tätä ongelmaa ennen pääasiassa vanhemmat pelit (ennen 2000, kuten Carmageddon ja Total Annihilation), vaikka on mahdollista, että myöhemmin pelejä olisi kokemusta samasta asiasta, jos niitä ei ole kehitetty sellaisessa Dual-Core-koneen.
Lähellä kuin olen koskaan voinut todeta, se on CPU ongelma. Nopeutta, jolla porausnäytteet siirtää tietoja keskenään ja muu tietokone on paljon nopeammin kuin tähän asti, aiheuttaa "ajoitus virheitä" olet havaittu. Jos käytät AMD dual-core, siellä on vahvistaa sen, että olen tiettyjä. Jos käytät Intel Dual-Core-prosessori, ei ole mitään voin auttaa. Paitsi ehdottaa ostoa AMD-prosessori. Ne on parempi.

Käyttämällä korjaustiedosto vahvistetaan sen minulle, en ole varma miten, mutta ei yleensä tarkastella lahja-hevosen suussa. Enimmäkseen koska hevoset poikkeuksetta todella huono pahanhajuinen hengitys.

Hope this helps!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.