![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ik heb zojuist gekregen Unreal tournament van een vriend te installeren op mijn pc, echter im met enkele problemen mee gehad. Als ik last van het spel de intro scherm springt heel snel - haar gaan te snel uit en de ontbrekende frames. dit gebeurt ook wanneer im proberen het spel te spelen, ill een stap of twee naar voren en het beweegt me veel meer en mist uit de frames moet worden weergeven soepel. Ik gebruik de Geforce 8800GTS 320mb gfx kaart, 2GB RAM, dual core processer ... nog nooit een probleem voor met spelletjes zoals medaille van eer (nieuw), nfs (nieuw), Bioshock .... alles is prima. Ik heb een paar dingen met de nvidia instellingen panel en toen ik liep het spel opnieuw het spel was echt traag bewegende ... geluid was prima. Iedereen kreeg elke aanwijzingen of oplossingen? Vargo |
|
| |||
| |||
| Eerste dingen eerst UT2k3 was niet de eerste Unreal Tournament game, Unreal Tournament was en ontstond in 1999. Down to Business. Ik heb dit probleem voor, vooral met oudere spellen (voor 2000, zoals Carmageddon en Total Annihilation) al is het mogelijk dat later spellen zou ervaring dezelfde kwestie, als ze niet werden ontwikkeld op een dual-core machine. Bij wat ik ooit heb kunnen nagaan, het is een CPU probleem. Het tempo waarin de kernen doorgeven van informatie tussen elkaar en de rest van de computer is veel sneller dan vroeger, waardoor de 'timing fouten' die je hebt waargenomen. Als u met een AMD dual-core, is er een fix voor, dat ik zeker van. Als u een Intel dual-core processor, is er niets wat ik kan doen om te helpen. Behalve raden het kopen van een AMD processor. Ze zijn beter. Met behulp van de hotfix vaste het voor me, ik ben niet zeker hoe, maar ik ben niet geneigd om te kijken cadeau-paarden in de mond. Voornamelijk omdat paarden steevast hebben echt slecht Halitosis. Hoop dat dit helpt! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nvidia GeForce 8400 GS PCI-Window Server 2003 Driver | LLTD414 | Multimedia & Codecs | 0 | 16 jun 2009 23:02 |
| GeForce 8800GT (nieuw) vs 8800GTS 640MB | saholt | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 29 Jan 2008 15:38 |
| G92 8800GTS | :: AARON: | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 23 nov 2007 18:22 |
| 8800GTS helpen | bulleen12 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 13 nov 2007 01:49 |
| Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx kaart op een Asus P5B moederbord deluze | GillsMan | Algemeen Hardware Chat | 4 | 20 mei 2007 09:11 |
| Thread Tools | |
| |