mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Unreal Tournament (1st en - 2003) på Geforce 8800GTS

Reply

Thread Tools
Old 7nde Dec 2007, 11:27
New Member Group

Default Unreal Tournament (1st en - 2003) på Geforce 8800GTS

Hei alle,

Jeg har nettopp fått Unreal Tournament fra en venn til å installere på min PC, men im å ha noen problemer med den.

Når jeg laster opp spillet introen skjermen hopper ganske fort - det går for fort og mangler ut rammer.

Dette er også skjer når im prøver til spillet, ill. ta et skritt eller to videre, og det beveger meg mye mer, og savner den rammer den bør vise jevnt.

Jeg bruker den Geforce 8800GTS 320mb gfx kort, 2GB RAM, dual core prosesser ... aldri hatt et problem før med spill som Medal of honour (ny), NFS (ny), bioshock .... alt har vært fint.

Jeg har endret en del ting med nvidia innstillinger panelet og da jeg kjørte spillet igjen spillet var veldig sakte bevegelse ... lyden var fin.

noen har noen spor eller løsninger??

Vargo
Old 8nde Dec 2007, 13:45
Medlem Group

Default Unreal Tournament (1st en - 2003) på Geforce 8800GTS

Først begynne, UT2k3 var ikke det første Unreal Tournament spillet, Unreal Tournament var, og kom til å bli i 1999.

Ned til forretningen. Jeg har observert dette problemet før, hovedsakelig med eldre spill (før 2000, som Carmageddon og Total utslettelse) om det er mulig at nyere spill vil oppleve det samme problemet, hvis de ikke var bygd på en Dual-Core-maskinen.
Nær som jeg noen gang har vært i stand til å undersøke, så er det en CPU problem. Hastigheten som kjernene pass informasjon mellom hverandre og resten av maskinen er langt raskere enn det pleide å være, slik at "timingen feil" du har observert. Hvis du bruker en AMD Dual-Core, er det en løsning på det, at jeg er sikker. Hvis du bruker en Intel Dual-Core prosessor, er det ingenting jeg kan gjøre for å hjelpe. Bortsett foreslå å kjøpe en AMD-prosessor. De er bedre.

Bruke hurtigreparasjonen fikset det for meg, jeg er ikke bestemt hvordan, men jeg pleier ikke å se gave-hester i munnen. Hovedsakelig fordi hestene alltid har VIRKELIG dårlig halitosis.

Håper dette hjelper!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
NVIDIA GeForce 8400 GS PCI Window Server 2003 Driver LLTD414 Multimedia & Kodeker 0 16 juni 2009 23:02
GeForce 8800GT (ny) vs 8800GTS 640MB saholt Kabinetter & Skjermer 7 29 januar 2008 15:38
G92 8800GTS :: Aaron:: Kabinetter & Skjermer 1 23 nov 2007 18:22
8800GTS hjelp bulleen12 Kabinetter & Skjermer 3 13 nov 2007 01:49
Innovision GeForce 8800GTS 320MB gfx kortet på en Asus P5b deluze hovedkort GillsMan General Hardware Chat 4 20 mai 2007 09:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.