![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag har precis fått Unreal Tournament från en vän att installera på min pc, men IM har lite problem med det. När jag ladda upp spelet infö skärmen hoppar ganska snabbt - det går för fort och miste ramar. Detta sker också när im försöker de spela spelet, sjuka ta ett steg eller två fram och flyttar mig mycket mer och missar de ramar bör det visa smidigt. Jag använder det Geforce 8800GTS 320mb Gfx kort, 2GB RAM, dual core processer ... aldrig haft problem tidigare med spel som Medal of äran (nya), nfs (nya), bioshock .... allt har varit bra. Jag har ändrat en del saker med nvidia inställningar panelen och när jag körde spelet igen spelet var väldigt långsamma ... ljudet var bra. någon som har några ledtrådar eller lösningar??? Vargö |
|
| |||
| |||
| Första saker först, UT2k3 inte var det första Unreal Tournament spel, Unreal Tournament var, och kom till år 1999. Down to business. Jag har noterat detta problem tidigare, främst med äldre spel (före 2000, som Carmageddon och Total Annihilation) men är det möjligt att senare spel skulle uppleva samma sak, om de inte utvecklas på en Dual-Core maskin. Nära som jag någonsin har kunnat konstatera, det är en CPU problem. Den takt i vilken borrkärnorna skicka information mellan varandra och resten av datorn är betydligt snabbare än vad den brukade vara så att "tidpunkten fel" du har observerats. Om du använder en AMD Dual-Core, det finns en lösning på det, att jag är säker på. Om du använder en Intel Dual-Core processor, det finns inget jag kan göra för att hjälpa till. Utom tyder på att köpa en AMD-processor. De är bättre. Använda snabbkorrigeringen fast det för mig, jag är inte säker på hur, men jag brukar inte titta present-hästar i munnen. Mestadels eftersom hästar alltid har verkligen dålig DÅLIG. Hope this helps! |