![]() |
|
| |||
| |||
| Hej forum, Lige købt en USB-headset til min søns PS3. Det er en Microsoft LifeChat LX-3000. Jeg sluttet den i USB-porten 1 på PS3 og derefter gik til Indstillinger: Lydindstillinger og jeg fandt min enhed på input-og output-enhed ok. Jeg indstille min mikrofon niveau til højeste og jeg kunne høre min stemme på den hovedtelefoner klart, og det viste på bar maaleren godt. Jeg valgte ok og derefter begyndte mit spil, men ingen lyd kan høres gennem hovedtelefoner. Er det, at denne form for headset er bare ikke kompatibel med PS3 eller har jeg glemt noget? Der er en indbygget kontrol på headsettet, når du trykker på mute en lys kommer på og det har en lydstyrkekontrol om det, men du kan ikke ændre lydstyrken på spil og det samme med slå til eller fra. Har nogen ideer please? Tak. :4-Dontkno |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, at det er et sent svar, og sandsynligvis kan ikke hjælpe dig, medmindre du kommer tilbage til computeren saft igen, men en masse spil dont støtte lyden bliver sendt via en usb til hovedtelefoner, kun et par spil gøre det, men de fleste ikke, det kun bruge USB har er for tilslutning af mikrofon og dosent arbejde den anden vej rundt, skal du være stand til at høre stemmer gennem tv'et højttalere, blot fortælle din søn til at hænge hovedtelefonerne omkring hans hals, med mikrofonen peger hen imod ham, den måde han kan høre, hvad der på tv, og bruge mikrofonen til at tale, hvis den oprindelige idé var for ham at være i stand til at spille på spil, men holde resten af huset rolige, så prøv et sæt hovedtelefoner at bruge hovedtelefon-stikket på dit tv |