![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi-foorumi, Juuri ostanut USB-kuulokemikrofoni minun poikani PS3. Se on Microsoft LifeChat LX-3000. I kytkettynä se USB-porttiin 1 PS3: lla ja sitten Asetukset: Audio Asetukset ja löysin minun laitteen sisäänmenon ja ulostulon laite ok. Pidän minun mikrofoni tasolla korkein ja voisin kuulla minun äänellä kuulokkeet selvästi ja se osoitti, että bar mittari hyvin. Olen valinnut ok ja sitten alkoi minun peli, mutta ei ääntä voi kuulla kautta kuulokkeet. Onko se, että tällainen HF on juuri ole yhteensopivia PS3 tai kaipasin jotain? On inline valvonnan HF, kun painat mykistää valo tulee ja se on äänenvoimakkuuden säätö on, mutta et voi muuttaa äänenvoimakkuutta pelin ja sen saman mykistys päälle tai pois päältä. Onko kukaan ideoita please? Kiitos. :4-Dontkno |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että tämä on myöhässä vastaus, ja luultavasti ei voi auttaa sinua, jos et tule takaisin tietokoneelle mehu uudelleen, mutta paljon pelejä dont tukea ääni lähetetään kautta USB-kuulokkeita, vain muutamia pelejä tehdä se, mutta useimmat eivät ole ainoa käyttää usb on on liittää mikrofonin ja dosent työn päinvastoin, sinun pitäisi pystyttävä kuulemaan puhetta kautta TV: kaiuttimet, juuri kerro poika hengailla kuulokkeet kaulassaan, ja mikrofonin kohti häntä tällä tavalla hän voi kuulla whats televisiossa ja käyttää mikrofonia puhua, jos alkuperäinen ajatus oli, että hän voi pelata peliä, mutta pitää muualla talossa hiljaa, kokeile asettaa kuulokkeet, jotka käyttävät kuulokeliitännän TV |