mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Reply

Thread Tools
Old 21 mei 2009, 11:23
Nieuw Lid Fractie

Hallo forum,
Net gekocht op een USB-headset voor mijn zoon van de PS3. Het is een Microsoft LifeChat LX-3000. Ik aangesloten in de USB-poort 1 op de PS3 en vervolgens naar Instellingen: Audio-instellingen en ik vond mijn apparaat op input en output apparaat ok. Ik mijn microfoon op het hoogste niveau en ik kon horen mijn stem op de koptelefoon en dat bleek duidelijk op de bar meter goed.
Ik heb geselecteerd op OK en vervolgens begon mijn spel, maar geen geluid te horen via de koptelefoon.
Is het dat dit type hoofdtelefoon is gewoon niet compatibel met de PS3 of heb ik iets gemist? Er is een inline-controle op de hoofdtelefoon, wanneer u op mute een licht komt en het heeft een volume controle op, maar kunt u niet wijzigen van het volume op het spel en zijn hetzelfde met dempen in-of uitschakelen.
Heeft iemand enig idee alstublieft? Bedankt. :4-Dontkno
Old 17 juni 2009, 13:06
Lid Fractie

Ik weet dat dit een late antwoord, en waarschijnlijk mag je helpen, tenzij je komt weer op de computer sap weer

maar een hoop spellen dont ondersteuning geluid wordt verzonden via een USB-naar-de koptelefoon, alleen een paar spelletjes doen, maar de meeste niet alleen gebruik maken van de usb heeft, is voor het aansluiten van de microfoon en dosent het werk van de andere kant, je moet kunnen stemmen hoort via uw TV-luidsprekers, maar vertel je je zoon te hangen de koptelefoon om zijn nek, met de microfoon in de richting van hem, zo hij kan horen wat op tv, en het gebruik van de microfoon te praten,

indien het eerste idee was om hem te kunnen spelen op het spel, maar de rest van het huis rustig, probeer een koptelefoon die gebruik maken van de hoofdtelefoon-aansluiting op uw tv
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.