![]() |
|
| |||
| |||
| Hei forumet Nettopp kjøpt en USB-headset for min sønns PS3. Det er Microsoft LifeChat LX-3000. Jeg plugget den inn i USB-port 1 på PS3, og deretter gikk til Innstillinger: Lyd Innstillinger og jeg fant min enhet på inn-og utgang enheten ok. Angir jeg mikrofon nivå til det høyeste og jeg kunne høre stemmen min på hodetelefoner klart, og det viste på bar statusmåleren godt. Jeg valgte ok og deretter startet min spillet, men ingen lyd kan høres gjennom hodetelefoner. Er det at denne typen hodetelefoner er ikke kompatible med PS3 eller har jeg gått glipp av noe? Det er en innebygd kontroll på headsettet, når du trykker mute lys slås på og det har en volumkontroll på den, men du kan ikke endre volumet på spillet, og det samme med demper på eller av. Har noen ideer kan du? Takk. :4-Dontkno |
|
| |||
| |||
| Jeg vet dette er et sent svar, og trolig kan ikke hjelpe deg hvis du kommer tilbake til datamaskinen juice igjen, men mye spill dont støtte lyden blir sendt gjennom en usb til hodetelefoner, bare noen spill gjør det, men de fleste ikke, vil bare bruke USB har er for tilkobling av mikrofon og dosent arbeide omvendt, bør du stand til å høre stemmer via TV høyttalere, bare fortelle din sønn til å henge hodetelefonene rundt hans hals, med mikrofonen peker mot ham, slik han kan høre hva som på tv, og bruke mikrofonen til å snakke, hvis den opprinnelige ideen var for ham å kunne spille på spillet, men beholde resten av huset ro, prøv et sett hodetelefoner som bruker hodetelefonkontakt på TV |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Med Bluetooth Headset / Mic for PC | ewilliams12 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 18 juni 2009 14:23 |
| Planatronics Hodetelefon, HJELP PLZ! | jjuli | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 17 juni 2009 14:12 |
| COD 5 Patch Hjelp - Kan ikke spille spill | aymanmhmd | PC & Console Gaming | 0 | 26 mai 2009 23:44 |
| Vil denne riggen Spill Hvert spill på markedet? | poopsniff | General Hardware Chat | 14 | 6 mars 2009 23:09 |
| Cant dette spillet: ( | pete21 | PC & Console Gaming | 6 | 17 nov 2007 14:15 |
| Thread Tools | |
| |