![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Vorig jaar toen Valve werd gevraagd Waarom gingen ze met de Half-Life 2 episodische systeem, Valve's mede-oprichter Gabe Newell antwoordde dat Half-Life 2: Episode One uitgebracht op 1 jun 2006, Half-Life 2: Episode Two dat is nu, eind 2007, en Half-Life 2: Episode Three dat hopelijk komt in 2008 allemaal samen als het derde spel in de reeks. Veeleer dan maken gamers wachten nog zes-plus-jaar voor Half-Life 3, de ontwikkelaar dachten mensen kunnen waarderen het spel te spelen in kleinere stukken, indien zij niet hoefden te wachten als lang. Dus je hebt al speelt Half-Life 3: Episode One nu!
Gabe citeer: "De originele Half-Life heeft ons twee jaar om zich te ontwikkelen. Met een aanzienlijk grotere team van Half-Life 2 heeft ons zes jaar te ontwikkelen, zodat we dachten als we zouden gaan met onze trend met Half-Life 3 zouden we eigenlijk schip nadat we hadden alle gepensioneerde.We proberen te komen met een betere manier om meer tijdige updates voor onze klanten en komen met iets dat niet over de complexiteit. Projecten verhoogd logaritmisch met hoeveel we probeerden te doen, dus als je geprobeerd om twee keer zoveel inhoud of de technologie in een doos eindigt maximaal rekening u vier maal het bedrag van het werk, recht, en dus we proberen om uit een betere oplossing. We hebben Half-Life 2 op een cliffhanger met de Citadel blowing up, Alyx is een paar meter afstand van de explosie, dus wat gaat er nu gebeuren? Mensen zijn vrij duidelijk dat ze niet willen hebben om te wachten als ze eerder had om uit te zoeken wat er is gebeurd. Waarschijnlijk een betere naam voor [de drie Half-Life 2 Episodes boog] zou zijn geweest Half Life 3: Episode One, Maar deze drie zijn wat we doen als onze manier van het nemen van de volgende stap voorwaarts, maar Half-Life 2 was de naam die we gebruikt hebben ... ![]() Een grote nadruk [in Episode One] Alyx is, zowel vanuit een perspectief en verhalen uit een gameplay perspectief. We really liked haar als een teken, en de fans te hebben, dus we wilden u te worden om een lange tijd met haar, en zien hoe ver we konden duwen dit begrip single player co-op. Worden in deze wereld met iemand die de huishoudelijke behoorlijk intelligent en meer als een bondgenoot, veeleer dan dit domme verzameling van polygonen dat soort troepen rond en krijgt in de weg. De boog van het trio van afleveringen gaat ook over de G-Man. Hij verschijnt kort in Episode One, en we krijgen meer info over hem later. Als u denk van Half-Life 1, zoals de G-Man probeert om te zetten in iets dat je was nuttig voor hem - De transformatie van de speler in de held. En dan Half-Life 2 was over hoe hij met behulp van je. Half-Life 3 [aka Episodes een tot drie] gaat over de relatie met de G-Man en wat er gebeurt als hij verliest de controle van jeWanneer u niet beschikbaar zijn voor hem als een instrument en hoe hij reageert op dat, en wat zijn de consequenties van dat. Alyx en de relatie met haar is een grote focus op Episode One en het grotere verhaal over uw veranderende relatie met de G-Man. Dat is de tekst van het trio van afleveringen. " Bron: http://www.videogamesblogger.com/200...lease-date.htm |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nou, dat is geweldig en iedereen, maar niet als het geen cijfer. Ik neem als Ep3 doesnt afwerking van de serie zal er een spel genaamd HL3.
Hoe dan ook, hou van de serie, hoe kon je niet? Ik wou dat het niet zou nemen zo lang om de afleveringen op. Wat kosten ze weer, want op basis daarvan moeten zij 20 US max. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
|
|||
|
|||
|
Welke?
|
|
|
|||
|
|||
|
Wat interessant is, is Half-Life 2: Episode One en hoe HL2 kan worden begaafde op times.Orange Box aardig hopelijk een 3 is extreem ik wil.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja ik weet het,
Ik wens een of andere manier zou kunnen worden waar, je weet wel, combineren de overname en dat alles, ik wil gewoon een heel cool Eli en niet vechten, maar deel uitmaken van het haha.
|